فروش اینترنتی تشک بادی مسافرتی اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی تشک بادی مسافرتی اینتکس در تهران

تشک های بادی مسافرتی برند اینتکس طرفداران زیادی دارند. انواع مدل های این تشک ها در تهران توسط ایلی تویز و به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

تشک های بادی مسافرتی دسته ای از محصولات بادی اینتکس هستند که انواع آنها را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز تهیه نمود. این تشک ها در میان ورزشکاران و کوهنوردان طرفداران زیادی دارند، چرا که سفر با آنها به معنای آسودگی خیال از جای خوابی امن و راحت است. از آنجا که برند اینتکس از محبوب ترین برند های تولید محصولات بادی در جهان است، نمونه های کپی و تقلبی از این تشک ها در بازار زیاد دیده می شوند که از لحاظ کیفیتی در سطح پایینی قرار دارند. لذا نیاز است تا مصرف کنندگان محترم قبل از خرید این محصولات، از اورجینال بودن آنها مطمئن شوند. فروشگاه ایلی تویز تمام محصولات شرکت اینتکس را با کیفیت اصل شرکتی به خریداران ارائه می نماید.

تشک بادی مسافرتی مقاوم اینتکس

انواع تشک های بادی اینتکس به وسیله پی وی سی چند لایه و الیاف محکم و مرغوب ساخته می شوند و رویه آنها نیز به صورت برزنتی و ضد عرق ساخته شده تا علاوه بر مقاوم بودن، راحتی بیشتری را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورند. تشک های بادی مسافرتی اینتکس یکی از انواع این تشک ها هستند که بخاطر وزن سبک و سرعت بالای پُر و خالی شدنشان می توانند در مسافرت ها و پیک نیک ها و باغ و ویلا ها مورد استفاده قرار گیرند. تشک های بادی مسافرتی اینتکس بر خلاف این وزن سبک ، قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را دارا می باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram