خرید اینترنتی قایق بادی مارینر اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی قایق بادی مارینر اینتکس در اصفهان

قایق های بادی مارینر اینتکس به صورت حرفه ای طراحی می شوند و امکان خرید اینترنتی آنها در اصفهان توسط فروشگاه ایلی تویز فراهم شده است.

قایق های مارینر از انواع قایق های بادی حرفه ای تولید شده توسط شرکت امریکایی اینتکس هستند که توسط فروشگاه ایلی تویز به صورت اینترنتی و با کیفیت اصل شرکتی و اورجینال، در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرند. این قایق ها از انواع پیشرفته قایق محسوب می شوند که برای انواع فعالیت های آبی مناسبند. به همین دلیل نیاز است تا با اطمینان از اصل بودن محصول تهیه و خریداری شوند. قایق های مارینر در این فروشگاه در انواع مدل ها و ظرفیت ها و ابعاد گوناگون موجود هستند.

قایق بادی مارینر اینتکس حرفه ای

قایق های بادی مارینر اینتکس از سری محصولات ورزشی حرفه ای و تخصصصی جهت انجام ماهیگیری و فعالیت های ورزشی محسوب می شوند. بدنه قایق های مارینر از پی وی سی سه لایه و کف آن از فایبر گلاس ساخته شده است. این قایق ها به سرعت از باد پر می شوند و پمپ های آن نیز کار تخلیه قایق را سرعت می بخشند. امکانات بالای این قایق، آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. این قایق با دارا بودن دو پارو، طناب نجات، محل نگه داری چوب ماهیگیری، امکان نصب چادر، داشتن نوار ضخیم در اطراف بدنه جهت محافظت بیشتر و همچنین قابلیت نصب موتور، یکی از محبوب ترین محصولات تخصصی تولید شده توسط شرکت اینتکس است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram