تعرفه فروش انواع مبل بادی کودک اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش انواع مبل بادی کودک اینتکس در تهران

مبل بادی های کودک برند اینتکس که از اسباب بازی های هیجان انگیز کودکان هستند، در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز به همراه تعرفه فروش آنها ارائه می گردند.

مبل های بادی کودک برند اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت با طرح های کارتونی و حیوانات و فانتزی و عروسک و ماشین و ... به صورت آنلاین و با ارائه تعرفه فروش در تمام شهرهای ایران، در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد. اینتکس مشهور ترین برند مخصوص تولید وسایل بادی در دنیا است که محصولات آن با کیفیت شرکتی و اورجینال، توسط نمایندگی ایلی تویز به صورت گسترده به فروش می رسد. از مبل های بادی بچه گانه علاوه بر مصارف خانگی، در مسافرت و مهدکودک و باغ یا ویلا هم می توان استفاده کرد.

بهترین مبل بادی اینتکس کودک

مبل های بادی مخصوص کودک، جایگزین های مناسبی برای دیگر صندلی ها به شمار می آیند، چرا که وزن زیادی ندارند و علی رغم ظرافت و سبکی، به راحتی خراب یا پاره نمی شوند. مبل ها فضای زیادی اشغال نمی کنند به راحتی برای همه بچه ها قابل استفاده هستند. مبل های بادی اینتکس سریعا از باد پر و خالی می شوند و حمل و نقلشان به آسانی صورت می گیرد. جنس محکم و مقاوم این مبل ها، باعث می شود برای کودکانی با جثه ها و وزن های متفاوت مناسب باشند. طراحی طبی و تخصصی این محصولات از دیگر نقاط قوت مبل های بادی بچه گانه بوده و به بهبود شکل ستون فقرات در کودکان کمک می کند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram