خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی یک نفره اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی یک نفره اینتکس در تهران

انواع تشک های یک نفره و دو نفره اینتکس در تهران، در این فروشگاه اینترنتی موجود می باشند و می توان آنها را از طریق خرید آنلاین تهیه نمود.

تشک های طبی یک نفره و چند نفره  ارائه شده در این فروشگاه آنلاین، همگی از بهترین مدل های تشک های طبی برند اینتکس می باشند که با بهترین قیمت توسط این مرکز به صورت اینترنتی به فروش می رسند. تشک های بادی اینتکس از جمله وسایل بادی طبی و پزشکی به شمار می آیند که مصرف کننده، علاوه بر تجربه یک استراحت کامل بر روی آنها، از قابلیت پیشگیری و درمان درد های استخوانی توسط این تشک ها نیز بهره می برد.

تشک بادی طبی باکیفیت اینتکس

این فروشگاه مجموعه ای از باکیفیت ترین و محبوب ترین مدل های تشک های بادی طبی اینتکس را جمع آوری نموده و با قیمت مناسب به فروش می رساند. تشک های اینتکس به خاطر جنس پی وی سی چند لایه و رویه ضد تعریقشان، از استحکام بدنه و همچنین لطافت لایه رویی برخوردار هستند. ضمن اینکه وزن سبکی دارند و به راحتی می توان آنها را به هر کجا حمل نمود. پر شدن این تشک ها از باد به سرعت انجام می شود و تخلیه آنها نیز به کمک شیر های تخلیه تعبیه شده بر روی محصول، به آسانی صورت می گیرد. تجربه خواب و استراحت بر روی این تشک ها، به گواه مصرف کنندگان، دلپذیر و آرامش بخش خواهد بود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram