خرید انواع قایق بادی کودکانه اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع قایق بادی کودکانه اینتکس ایران

قایق های بادی کودکانه برند اینتکس را در ایران در انواع مدل ها، می توان از طریق خرید اینترنتی از این مرکز تهیه نمود.

قایق های بادی برند اینتکس در انواع مدل ها تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از انواع این قایق ها قایق های کودکانه است که از اسباب بازی های امن و هیجان انگیز برای کودکان به شمار می رود. انواع قایق های مخصوص کودکان توسط این فروشگاه ارائه می شوند و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود. تمامی محصولات بادی ارائه شده در این مرکز اورجینال بوده و با کیفیت اصل شرکتی به فروش می رسند.

قایق بادی بچه گانه اینتکس

قایق های بادی بچه گانه اینتکس نیز همانند دیگر محصولات این برند امریکایی از پی وی سی سه لایه و الیاف بسیار محکم و مقاوم ساخته می شوند که همین امر سبب تضمین کیفیت و استحکام این محصولات شده است. قایق های بادی بچه گانه را می توان در استخر ها و مکان های دیگر استفاده نمود و هیجان و بازی را به کودک هدیه داد. انواع مدل های کارتونی و حیوانات این قایق ها در طرح ها و رنگ های گوناگون به صورت اورجینال و اصلی در این فروشگاه عرضه شده اند و کار انتخاب را برای مشتریان راحت تر کرده اند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram