تعرفه فروش آنلاین مبل بادی دو نفره intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش آنلاین مبل بادی دو نفره intex

مبل های بادی دو نفره و تک نفره برند اینتکس intex را می توان با دریافت تعرفه فروش از این فروشگاه آنلاین تهیه نمود.

این فروشگاه ارائه دهنده انواع مبل ها و کاناپه های بادی برند ایتکس intex با بهترین کیفیت و قیمت است. مبل های موجود در این مجموعه به همراه ارائه تعرفه فروش آنها عرضه می شوند. مبل های بادی اینتکس در انواع یک نفره و دو نفره و چند نفره، با طراحی های طبی و تخصصی تولید می شوند و می توانند موجب بهبود وضعیت نشستن در افراد شوند. مبل های بادی اینتکس به خاطر شهرت فراوانی که دارند، انواع کپی و تقلبی فراوانی در بازار دارند و برای بهره بردن از کیفیت اصلی آنها نیاز است تا خریدشان از یک مرکز معتبر صورت گیرد.

انواع مختلف مبل بادی اینتکس

انواع مختلف مبل های بادی اینتکس از بهترین محصولات بادی موجود در بازار به شمار می روند و استفاده های فراوانی دارند. مبل های اینتکس به راحتی از باد پر و خالی می شوند و هیچ دردسری برای حمل و نقل ایجاد نمی کنند. طراحی این مبل ها به گونه ای است که ستون فقرات بر روی آن به صورت صحیح قرار گرفته و شخص احساس راحتی زیادی می کند. مبل های بادی یک نفره را می توان در منزل یا محل کار و باغ و ویلا قرار داد و از استراحت بر روی آنها لذت برد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram