تلمبه دستی بادکنک پمپ باد بادکنک تلمبه برقی بادکنک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تلمبه دستی بادکنک پمپ باد بادکنک تلمبه برقی بادکنک

فروش انواع تلمبه بادکنک با قیمت ارزان 

در جشن ها تولدها مراسمات عقد عروسی و ... از بادکنک یا وسایل تزیینی بادی استفاده می گردد که این وسایل تزیینی را با یک پمپ باد یا تلمبه دستی یا برقی باد میکنند که تهیه این تلمبه به سرعت باد کردن این وسایل تزیینی کمک میکند. امروزه محصولات تزئینی که در جشن های مختلف از جمله جشن تولد استفاده می شود، از تنوع زیادی برخوردار است.یکی ازین محصولات پر کاربرد و اساسی پمپ بادکنک می باشد که به دو شکل دستی و برقی موجود می باشد. تلمبه بادکنک دستی یک وسیله پرکاربرد در بادکنک آرایی است.در صورتی که هنوز از روش های قدیمی برای بادکردن بادکنک استفاده میکنید باید بدانید این روشها کاملا غیر بهداشتی است.باد کردن بادکنک با دهان امکان ترکیدن و خفگی ناشی از پریدن بخشی از بادکنک ترکیده در داخل دهان نیز وجود دارد. علاوه بر تمام اینها باد کردن بادکنک با دهان موجب تماس بادکنک با بزاق دهان شده که هم برای سلامت فرد مضر است و هم باعث کاهش عمر بادکنک می شود.

دستگاه های متنوع و با کیفیت های متفاوتی برای باد کردن بادکنک وجود دارد, بادکنک بادکن دستی وسیله ای جهت سهولت هرچه بیشتر در امر بادکردن انواع بادکنک می باشد. امکان باد کردن بادکنک به صورت تکی  به تعداد زیاد با این دستگاه وجود دارد. این دستگاه ها با نیروی دست کار می کند. این پمپ ها به دو مدل پمپ باد دستی و پمپ باد برقی در فروشگاه های معتبر فروش لوازم بادی و وسایل جانبی محصولات بادی به مشتریان و تک فروشان ارئه می گردد .  با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی میتوانید در زمان کم تعداد بادکنک بیشتری را باد کنید . در ضمن تهیه پمپ باد برقی مختص بادکنک از قیمت بالاتری نسبت به پمپ دستی برخوردار است اما در سایت ایلی تویز پمپ ها برقی و دستی با برند اینتکس موجود می باشد که نسبت به پمپ های برقی بادکنک قیمتشان بسیار به صرفه تر و مناسب تر می باشد. این پمپ ها با توجه به تعداد بادکنکی که میخواهید باد کنید قابل تهیه می باشد . 

ایلی تویز نمایندگی رسمی محصولات بادی و لوازم جانبی محصولات بادی در سایت خود به صورت آنلاین www.ilitoys.com این پمپ ها را در اختیار مشتریان و کاربران عزیز قرار داده است . چند نمونه ازین پمپ ها را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. 

برای خرید و مشاهده انواع پمپ های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید

قیمت و مشخصات پمپ بادکنک - تلمبه بادکنک دستی

پمپ باد دستی از جمله لوازم جانبی از محصولات بادی محسوب می گردد . این پمپ باد که به شکل سرنگ می باشد با هر عمل رفت و برگشت محصولات بادی را باد می کند . پمپ باد دستی مناسب برای محصولات کوچک مثل بادکنک های تولد و بالن های بادی و محصولات بادی سایز کوچک اینتکس و سایر برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد .

برای خرید و مشاهده پمپ بادی بادکنک روی عکس کلیک کنید

 

 

قیمت و مشخصات پمپ بادکنک - تلمبه بادکنک دستی 11اینچ

پمپ باد دستی 11 اینچ از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این پمپ باد دستی 29 سانتی متر ارتفاع دارد و دارای سه نازل با اندازه های مختلف می باشد. این پمپ باد intex در هر عمل رفت و برگشت پیستون محصول را باد می زند و زمان باد شدن  محصول را تسریع می بخشد. پمپ باد دستی مناسب برای محصولات بادی مثل بادکنک های تولد و بالن های بادی و محصولات بادی سایز کوچک اینتکس و سایر برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد .

برای خرید و مشاهده پمپ بادی بادکنک روی عکس کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات پمپ بادکنک برقی - تلمبه بادکنک برقی

پمپ باد برقی اینتکس با توان بالا مناسب برای تمام محصولات بادی از جمله محصولات بادی اینتکس می باشد . این پمپ باد برقی اینتکس با برق شهری 220 ولت قابل استفاده می باشد . پمپ باد اینتکس دو عمل باد کردن و وکیوم را از دو سر جداگانه انجام می دهد . گاهی اوقات خالی کردن باد محصولات بادی از باد زدن انها مهم تر و پر زحمت تر است ، با این پمپ برقی intex به راحتی می توان باد محصول را تخلیه و وکیوم نمود. این پمپ باد دارای سری های مختلف با اندازه های متفاوت برای انواع محصولات بادی می باشد. پمپ باد پایی مناسب برای محصولات بادی مثل بادکنک های تولد و بالن های بادی و محصولات بادی اینتکس و سایر برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد .

برای خرید و مشاهده پمپ بادی بادکنک روی عکس کلیک کنید

پمپ بادی   قیمت پمپ بادی   انواع پمپ بادی بادکنک   پمپ اینتکس   پمپ دستی   قیمت پمپ دستی   انواع پمپ بادی دستی   چگونه بادکنک را باد کنیم ؟    پمپ بادی پدالی    پمپ باد پایی   قیمت پمپ بادی پدالی     قیمت پمپ باد پایی    اینتکس   پمپ باد برقی    پمپ بادی برقی فندکی    قیمت پمپ باد برقی   نمایندگی فروش پمپ باد دستی   قیمت پمپ باد بادکنک 

پمپ باد محصولات بادی 

از پمپ های موجود در فروشگاه ایلی تویز مناسب برای کلیه محصولات بادی اینتکس میتوان به پمپ باد بادکنک پمپ باد برقی ، پمپ باد برقی فندکی ، پمپ باد حلزونی ، پمپ باد دستی 11 اینچ ، پمپ باد دستی کوچک ، پمپ باد دستی 14 اینچ ، پمپ باد دستی 15 اینچ ، پمپ باد دستی 19 اینچ ، پمپ باد پایی پدالی و  پمپ باد مناسب برای استخرهای بادی ، پمپ باد برای باد کردن کاناپه و مبل بادی و... اشاره کرد . 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع پمپ های بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

تلفن: 

02155576345

02155576343

09011042401

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram