تشک بادی چندکاره کمپینگ کوهنوردی و مسافرتی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تشک بادی چندکاره کمپینگ کوهنوردی و مسافرتی

تشک بادی آسان بادشو همه کاره Lazy Bag لیزی بگ

 همواره سفر کردن کوهنوردی و گردش های ییلاقی و ساحلی و استراحت در مکان ها بکر و خوش آب و هوا یکی از جذاب ترین تفریحات ما ایرانی ها می باشد که هرکدام برای این سفرها تدارکاتی میبینیم که در سال بسته به شرایط کاری و شرایط مالی چندین بار مسافرت طولانی یا کوتاه به این مکان های جذاب و آرامش بخش داریم . برای داشتن ساعاتی مفرح و آرامش بخش و دور شدن از دغدغه شهری طبیعیت و مسافرت بهترین گزینه است و لازمه هر شخص یا هر خانواده می باشد که هر چند وقت یکبار این دوری جستن از کارو مشغله های روزمره را به جا آورد . برای مسافرت کردن به مکان های بکر مانند کوه ها ، کوهپایه ها ، کویر ها ، دشت ها ، ییلاق های سرسبز ، سواحل دریاها ، و ... نیاز به تجهیزات اولیه برای مسافرت به این مکان ها بسته به نوع مکانی که انتخاب میکنید دارید . اما یک چیز که در هر مسافرتی به هر مکانی باید به همراه داشت تجهیزات خواب یا استراحت می باشد چرا که در همه این نوع مسافرت ها و تفریحات جاده ای کوهستانی ساحلی ییلاقی کویری و ... نیاز به استراحت در یک زمان مشخصی دارید پس نیاز به یک تشک مسافرتی که در همه این نوع تفریحات کاربرد داشته باشد دارید . تشک های مسافرتی زیادی در بازار موجود می باشد . ما میخواهیم در این مطلب به شما تشک بادی مسافرتی را معرفی کنیم که در همه مکان های مسافرتی کاربرد داشته باشد چرا که تشک های مسافرتی که موجود می باشد هر کدام برای کاربرد خاصی استفاده می گردد ، شما با یک وبگردی ساده میتوانید متوجه این مطلب شوید . 

تشک های بادی لیزی بگ کاربرد بسیاری دارد و به دلیل وزن سبک (200 گرم) و کم حجم بودن این تشک بادی بسیار مناسب جهت کوهنوردی و انواع کمپینگ می باشد و همانطور که از عکس ها مشخص می باشد تشک بادی لیزی بگ تنها تشک بادی می باشد که نیاز به پمپ باد نداشته و برای باد کردنش کافیست مانند فیلم بالا عمل کرده تا به راحتی بتوانید تشک بادی یا کاناپه بادی لیزی بگ را باد کرده و بسته به کاربرد مورد نظر خود استفاده کنید . تشک بادی لیزی بگ همانطور که گفته شد کاربرد بسیاری دارد از جمله این کاربردها میتوان به :

1- استفاده به عنوان تشک آفتابگیری در ساحل و یا کنار استخر 

2- استفاده به عنوان تشک روی آب جهت استراحت و ریلکسیشن روی آب استخر و آب های آرام

3- استفاده به عنوان تشک مسافرت جاده ای در کنار جاده و یا در چادر مسافرتی

4- استفاده به عنوان تشک کوهنوردی جهت استراحت کوهنوردان در کمپینگ ها

5- استفاده به عنوان تشک کمپینگ جهت استراحت و نشستن در کمپینگ های ییلاقی یا کویری 

6- استفاده به عنوان کاناپه بادی یا تشک بادی در منزل ، ویلا و ... 

و هرگونه استفاده مشابه که میتوان ازین تشک بادی استفاده نمود . 

تشک بادی لیزی بگ از جنس پی وی سی بسیار مستحکم و درجه یک می باشد که به راحتی آسیب پذیر نمیباشد . برای باد کردن این تشک بادی مانند عکس زیر عمل کرده و به راحتی این تشک یا کاناپه بادی را باد کنید. رنگ بندی متنوع این محصول موجب شده تا هر شخص با هر سلیقه ای بتواند رنگ مورد نظر خود را خریداری کرده و استفاده نماید.

طریقه باد کردن لیزی بگ

با استفاده از حرکت دست به سمت چپ و سپس حبس کردن باد و دوباره حرکت دست و باز کردن دهانه لیزی بگ به جهت مخالف و تکرار این حرکت بعد از چند دقیقه باد حبس شده داخل تشک به اندازه مورد نظر و کافی رسیده و طبق عکس زیر می توانید دهانه تشک بادی لیزی بگ را با استفاده از ابزاری که در دهانه خود تشک تعبیه شده است لیزی بگ را گره زده تا هوای داخل آن خارج نشود . حال تشک شما آماده استفاده در هر جایی که نیاز دارید می باشد .

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram