قیمت جلیقه نجات قایق جلیقه نجات استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت جلیقه نجات قایق جلیقه نجات استخر

نمایندگی فروش عمده و تک جلیقه نجات و بازوبند کودک و بزرگسال

قایق سواری در  سد ، رودخانه ، دریا و ... و شنا در استخر جهت آموزش شنا و یا تفریح از جمله تفریحاتی می باشد که تقریبا همه به انجام آن ها علاقه دارند . برای انجام تفریحات این چنینی نیاز به انجام رعایت نکات ایمنی می باشد چرا که تفریحات آبی به همان اندازه که مفرح و سرگرم کننده هستند همانقدر نیز خطرناک می باشند . اصولا در قایق سواری در دریا ، رودخانه و سد و یا هرجای دیگری احتمال تلاطم و مواج شدن آب به صورت ناگهانی و پیش بینی نشده وجود دارد و این تلاطم ممکن است قایق ما را دچادر مشکل کند که در این صورت به صورت حتم شنا کردن بهترین توانایی است که به داد ما میرسد منتهی آب که در جریان باشد و دارای سرعت و تلاطم باشد دیگر شنا کردن هم از غرق شدن جلوگیری نمی نماید . به این دلیل است که هنگام قایق سواری اولین توصیه ای که می شود این است که از جلیقه شنا استفاده گردد و قایق سواری را با هر توانایی از شنا کردن و غواصی شما نمیابید که هنگام قایق سواری جلیقه نجات نپوشیده باشد ، چرا که جنس اسفنج داخل جلیقه نجات به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان به داخل آب فرو نرفته و هنگام ایجاد خطر تنها جلیقه نجات است که میتواند جان ما را نجات دهد . به همین دلیل جلیقه نجات جزء جدایی ناپذیر از قایق سواری و هرگونه تفریح آبی مثل موج سواری ، پاراگلایدر سواری روی آسمان دریا یا سد ، جت اسکی سواری و... می باشد . پس داشتن یک جلیقه نجات اسفنجی استاندارد با قیمت مناسب برای هر شخص که حداقل سالی یک بار یکی ازین تفریحات را انجام می دهد لازم است . چرا که ما هر ساله برای گذراندن اوقات فراغت خود و خانواده به یکی از شهرهایی که ساحلی سفر میکنیم چه در شمال و چه در جنوب کشور پس داشتن یک جلیقه نجات استاندارد با قیمت مناسب برای هر شخص که به تفریحات آبی علاقه دارد لازم است . 

جلیقه نجات دارای سایز بندی بوده و بهتر است آن را متناسب با سایز خود انتخاب کنید، البته اکثر مدل‌‌ها قابلیت تنظیمی داشته و برای سایز کوچکتر و بزرگ‌‌تر نیز مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. بهتر است بدانید که اگر از جلیقه نجات شنا با سایز کوچک‌‌تر از خود استفاده کنید، در صورت بروز حادثه، قادر نیست که وزن شما را تحمل کند و شما را روی سطح آب نگه دارد و همچنین اگر سایز بزرگ‌‌تر نیز به همین ترتیب ... . جلیقه نجات اسفنجی ایلی تویز علاوه بر بند محکم کننده کمر بند دیگری دارد که از بین پاها عبور کرده و در کمر به اندازه دلخواه سایز می شود . بر روی این جلیقه نجات اسفنجی یک عدد سوت قرار دارد چرا که هنگام شنا در دریا صدا به ساحل و گروه نجات نمیرسد و بهترین گزینه استفاده از سوت می باشد . رنگ جلیقه نجات ایلی تویز به گونه ای می باشد که چه در شب و چه در روز به دلیل بلک لایت بودن کاملا مشخص بوده و میتواند خطر را از فرد شناگر دور کند. 

شنا و اموزش شنا یکی از سرگرمی ها و حرفه هاییست که هر کودک نوجوان و یا بزرگسالی به آن علاقه دارد ازین رو باید به هنگام شنا مخصوصا برای کودکان و نوجوانان وسایل استاندارد جهت جلوگیری از خطر غرق شدن محیا گردد . جلیقه شنای کودک و جلیقه شنای بزرگسال به صورت بادی و اسفنجی با معتبر ترین برندها در سایت ایلی تویز در درسترس کاربران قرار گرفته است . جلیقه شنای بادی اینتکس یکی از با کیفیت ترین و از جهت قیمت ، مناسبترین برای خرید می باشد . این جلیقه شنا بادی از جنس پی وی سی درجه یک از برند جهانی اینتکس می باشد که تحت لیسانس آمریکا در کشور چین تولید شده و به سراسر جهان ارسال می گردد . جلیقه نجات بادی اینتکس توسط یک پمپ باد دستی کوچک باد شده و بعد از استفاده می توانید باد آن را خالی کرده و در گوشه ساک خود قرار دهید . این جلیقه شنای کودک و نوجوان با رنگ بندی متنوع ، دارای چند قفل می باشد که میتوانید از طریق این قفل های سایز جلیقه را متناسب با فرزند خود تنظیم کرده به صورتی که جلیقه در تن کودکتان تکان نخورده و کیپ شود.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع وسایل شنا اینتکس  اینجا کلیک کنید. 

قیمت و مشخصات جلیقه نجات اسفنجی بزرگسال

جلیقه شنای اسفنجی از جمله محصولات آموزش شنا محسوب می گردد . جنس رویه این جلیقه از برزنت بسیار مقاوم و داخل آن از اسفنج می باشد که برای سنین + 16سال طراحی شده است  . جلیقه شنای اسفنجی قابلیت تنظیم سایز از دو طرف و مجهز به دو قفل ایمنی از زیر می باشد.  این جلیقه به منظور آموزش شنا ، در قایق رانی و... مورد استفاده قرار می گیرد . 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه نجات اسفنجی نوجوان

جلیقه شنای اسفنجی از جمله محصولات آموزش شنا محسوب می گردد . جنس رویه این جلیقه از برزنت بسیار مقاوم و داخل آن از اسفنج می باشد که برای سنین 10 تا 16 سال طراحی شده است . جلیقه شنای اسفنجی قابلیت تنظیم سایز از دو طرف و مجهز به دو قفل ایمنی از زیر می باشد. این جلیقه به منظور آموزش شنا ، در قایق رانی و... مورد استفاده قرار می گیرد . 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه نجات اسفنجی

جلیقه شنای اسفنجی از جمله محصولات آموزش شنا محسوب می گردد . جنس رویه این جلیقه از برزنت بسیار مقاوم و داخل آن از اسفنج می باشد که برای سنین 6 تا 10 سال طراحی شده است  . جلیقه شنای اسفنجی قابلیت تنظیم سایز از دو طرف و مجهز به دو قفل ایمنی از زیر می باشد.  این جلیقه به منظور آموزش شنا ، در قایق رانی و... مورد استفاده قرار می گیرد . 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه شنا زرد

جلیقه شنا زرد از جمله محصولات بادی کمک آموزشی شنا از محصولات اینتکس محسوب می گردد که برای کودکان 3 - 6 سال طراحی شده است . جلیقه نجات بادی وسیله بسیار مناسب و استانداردی برای نگه داشتن کودک روی سطح آب به منظور یادگیری هر چه سریع تر و صحیح تر شنا به شمار می آید . از خصوصیات دیگر این کالا داشتن کمربند قفلی است که دور کمر کودک قابل تنظیم بوده و در درون یکدیگر قفل می شود و به هیچ عنوان از بدن کودک شما جدا نمی گردد. جلیقه شنا زرد باطراحی منحصر به فرد خود یکی از پر فروش ترین های محصولات بادی شنا محسوب می گردد.  جنس این جلیقه بادی intex از پی وی سی مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد. ازین محصول بادی برای آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می شود. 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه شنا نارنجی

جلیقه نجات بادی از جمله محصولات کمک آموزشی شنا از محصولات اینتکس محسوب می گردد که برای کودکان 6-3 سال طراحی شده است . جلیقه نجات بادی وسیله بسیار مناسب و استانداردی برای نگه داشتن کودک روی سطح آب به منظور یادگیری هر چه سریع تر و صحیح تر شنا به شمار می آید . از خصوصیات دیگر این کالا داشتن کمربند قفلی است که دور کمر کودک قابل تنظیم بوده و در درون یکدیگر قفل می شود و به هیچ عنوان از بدن کودک شما جدا نمی گردد. جنس این جلیقه بادی intex از پی وی سی مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد. ازین محصول بادی برای آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می شود. 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه شنا کودک

جلیقه بادی کودک یکی از جدیدترین وسایل کمک آموزشی شنا از محصولات بادی اینتکس به شمار می آید که مناسب برای سنین 3 تا 5 سال می باشد. جنس این جلیقه بادی از پی وی سی با دوام ، ضد آب و ضد حساسیت است . این جلیقه intex دارای دو قفل با قابلیت تنظیم سایز بوده و از 3 دریچه باد مجزا تشکیل شده است . جلیقه بادی جهت ایمنی کودک در آب و نگه داشتن او روی سطح آب استفاده می شود.این محصول قابل استفاده در استخر ، دریا و ... می باشد .

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات جلیقه شنا کودک

جلیقه بادی کودک یکی از جدیدترین وسایل کمک آموزشی شنا از محصولات بادی اینتکس به شمار می آید که مناسب برای سنین 3 تا 5 سال می باشد. جنس این جلیقه بادی از پی وی سی با دوام ، ضد آب و ضد حساسیت است . این جلیقه intex دارای دو قفل با قابلیت تنظیم سایز بوده و از 3 دریچه باد مجزا تشکیل شده است . جلیقه بادی جهت ایمنی کودک در آب و نگه داشتن او روی سطح آب استفاده می شود.این محصول قابل استفاده در استخر ، دریا و ... می باشد .

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات بازوبند شنا کودک

 بازوبند بادی اینتکس کاربرد بسیار بالایی در آموزش شنا دارد و باعث یادگیری هر چه سریعتر و کمک در حفظ تعادل برای روی آب ماندن و جلوگیری ار ترس کودکان از فرو رفتن در آب میگردد. بازوبند intex تشکیل شده از دو مخزن هوا که هر یک جداگانه باد می شوند و شکل ظاهری آن به صورت کیسه ای شکل است که بازو در میان این دو مخزن قرار میگیرد و از چرخش بازوبند در آب جلوگیری میکند . این نوع بازوبند بادی intex برای رده سنی 12-6 سال تولید شده ، رنگ نارنجی این بازوبند باعث وضوح کامل آن در آب می باشد که در صورت رخداد حادثه قابل رویت از دور باشد. جنس بازوبند بادی از پی وی سی بوده و بسبار مقاوم می باشد.

بازوبند بادی طرح ماهی از جمله محصولات کمک آموزشی شنا از محصولات بادی اینتکس محسوب می گردد .این محصول بادی کاربرد بسیار بالایی در آموزش شنا داشته و موجب یادگیری هر چه سریعتر و کمک در حفظ تعادل برای روی آب ماندن و جلوگیری از ترس کودکان از فرو رفتن در آب میگردد. بازوبند intex تشکیل شده از دو مخزن هوا که هر یک جداگانه باد می شوند و شکل ظاهری آن به صورت مثلثی شکل است که بازو در میان این دو مخزن قرار میگیرد و از چرخش بازوبند در آب جلوگیری میکند . این نوع بازوبند بادی اینتکس در رده سنی 6-3 سال تولید شده است .طرح ماهی چاپ شده روی این بازوبند جذابیت این محصول را برای کودکان دوچندان میکند و رنگهای روشن استفاده شده در این بازوبند باعث وضوح کامل آن در آب می باشد که در صورت رخداد حادثه قابل رویت از دور باشد. جنس بازوبند بادی از پی وی سی بوده و بسبار مقاوم می باشد.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

انواع وسایل شنا و غواصی 

جلیقه شنا ، جلیقه شنا اسفنجی  ،  قیمت جلیقه سنا ، تخته بادی شنا ، ست کامل غواصی سورف ریدر ، ست شنا و غواصی کودک ، عینک شنای کودک ، عینک شنا ، ست غواصی کودک ، فین و اسنورکل کودک و بزرگسال ، ست غواصی کوسه ، عینک شنای حرفه ای ، عینک شنای آفتابی ، عینک شنای آفتاب گیری ، عینک آفتاب گیری ، کلاه شنا ، گوش گیر ، استخر ست کامل غواصی ریف ریدر ، دماغ گیر استخر و شنا ، عینک شنا عروسکی ، عینک غواصی ، اسنورکل ، فین و ... از جمله وسایل شنا و غواصی اینتکس می باشد .  

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع محصولات شنا ، آموزش شنا و غواصی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram