نمایندگی فروش قایق بادی مارینر 3 مارینر 4 اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش قایق بادی مارینر 3 مارینر 4 اینتکس

قیمت خرید و فروش قایق بادی مارینر 3نفره و 4 نفره

 

قایق سواری و ماهیگیری امری بسیار جذاب و لذت بخش بوده است که با توجه به گرانی قایق همیشه و همه جا که آب وجود دارد برای ما قایق سواری ممکن نیست چرا که در جاهای بکر و رودخانه های بکر قایق های تجاری جهت تفریح و سرگرمی یا ماهیگیری و قایق سواری ما وجود ندارد. امروزه قایق هایی طراحی و تولید شده اند که این امر را برای اقشار مختلف ممکن ساخته است به طوری که شما با سفارش قایق مورد نظر با مبلغ مورد نظر خود در کمتر از 2 ساعت قایق را در اختیار داشته و میتوانید با پمپ باد داخل بسته بندی قایق را باد کرده و روی آب استفاده نمایید . قایق های بادی مارینر اینتکس از کمپانی بزرگ تولید کننده محصولات بادی در سطح جهان که به نام اینتکس شهرت یافته است از جمله قایق هایی می باشد که با ظرفیت 3 نفره و 4 نفره تولید شده است. اینتکس کمپانی آمریکایی تولید کنند محصولات بادی می باشد که در کشور چین این محصولات را تولید نموده و به سراسر جهان که نمایندگی اینتکس را دارند ارسال می گردد . در ایران نیز نمایندگی اینتکس ( ایلی تویز ) به صورت آنلاین ( www.ilitoys.com ) و حضوری محصولات اینتکس را در اختیار مشتریان این محصولات قرار داده است. 

قایق بادی مارینر تشکیل شده از مواد پی وی سی الیافدار بوده که نسبت به سایر قایق بادی ها بسیار مقاوم تر بوده و امنیت کامل را برای شما به همراه دارد ,  دارای 4مخزن است که جداگانه باد میشوند این مخزن ها دارای دریچه تنظیم باد پیچی می باشد ,  که زمان باد کردن باید کاملا دریچه رو به مخزن ببندید و از درپوش کوچک که دارد از آنجا باد کنید , برای خالی کردن باد مخزن کافیست دریچه ها را کاملا باز کنید باد یکباره خالی می شود ,  قسمت کف قایق باد شونده است که دارای یک دریچه باد پستونکی بزرگ بوده ، کف قایق توسط تخته های فایبرگلاس که داخل  یک پک pvc قرار دارد که مانند سفره کف قایق پهن می شود ,  مزیت خوب فایبرگلاس این است که شما زمان ماهیگیری به راحتی میتوانید کف قایق بایستید و کوچکترین تکانی به وجود  نمی آید , حفظ تعادل بیشتری روی قایق دارید ,  قایق بادی مارینر با تختخهای فایبرگلاس کف قایق مجموعا وزن 40کیلویی دارد توانایی این رو دارد که تا موتور 2 اسب بخار را روی آن نصب کنید سنگینی فایبرگلاس باعث می شود که روی آب حالت چسبندگی بیشتری پیدا کند و تعادلش از بین نرود . توجه : در برخی مطالب ذکر شده است که قایق بادی مارینر تا موتور 6 اسب نیز توانایی ساپورت دارد اما نصب موتور با توان 6 اسب به دلیل قدرت زیاد موتور ممکن است قسمت پشت قایق را که موتور به آن نصب شده به داخل آب کشیده و ایجاد مشکل نماید . 

لوازمی که همراه این محصول وجود دارد یک جفت پاروی آلومینیومی  , 3 عدد صندلی بادی که روی قایق نصب می شود برای راحت نشستن افرادی که داخل قایق هستن , روی بدنه قایق یک  جایگاه پارو وجود دارد که به بدنه پرس شده که قابلیت چرخش  تا 360 درجه را دارد این امر به علت این است که زمان پارو زدن احساس خستگی نکنید وفشار کمتری به فرد پارو زن می آید ,  دارای پمپ باد سایز بزرگ بوده که دوکاره می باشد که توانای پرکردن وخالی کردن باد داخل مخزن رادارد , دور تا دور قایق یک  طناب نجات نصب می شود این طناب برای زمانی می باشد که هرگاه داخل آب برای شنا کردن و غیره ... به طور کل وقتی بیرون از قایق باشید به راحتی بتوانید دوباره سوار قایق شوید , یک کیسه لوازم که به بدنه قایق متصل است که میتوانید و سایل مانند موبایل و غیره.... در آن قرار دهید ,  دور قایق یک لاستیک ضربه گیر دارد که به بدنه پرس شده که هرگاه ناخواسته به مانعی برخورد کردید قایق آسیب نبیند , دو عدد جایگاه لنسر ماهیگیری روی بدنه طراحی شده که پرس شده و جدا نمی شود. دقت داشته باشید حتما زمان استفاده از قایق داشتن جلیقه نجات الزامیست.

قایق بادی ، خرید قایق بادی ، فروش قایق بادی ، قیمت قایق بادی ، فروشگاه قایق بادی ، نمایندگی قایق بادی ، قایق اینتکس ، قایق مارینر ، قایق بادی مارینر ، قیمت قایق بادی مایرینر ، فروش آنلاین قایق بادی ، خرید حضوری قایق بادی مارینر ، نمایندگی فروش قایق بادی مارینر ، قیمت قایق مارینر 3 نفره ، قیمت قایق بادی مارینر 4 نفره ، قایق بادی ماهیگیری ، قایق بادی تفریحی ، قایق بادی خانوادگی ، قیمت قایق بادی ماهیگیری ، نمایندگی فروش قایق بادی ماهیگیری ، خرید انلاین قایق بادی ماهیگیری ، فروش قایق بادی ماهیگیری ، خرید قایق بادی ماهیگیری ارزان ، قایق بادی ارزان قیمت ، قایق بادی چند نفره ، قایق بادی 3 نفره و 4 نفره ، نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس ، قیمت قایق بادی اینتکس ، قایق بادی ماهیگیری اینتکس 

برای مشاهد قایق های بادی متنوع یک نفره تا چند نفره اینتکس اینجا کلیک کنید 

قیمت و مشخصات قایق بادی مارینر 3 نفره 

قایق بادی مارینر 3 از دسته قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگیهای مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تبز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان میدهد و قابل استفاده می باشد. دیواره این قایق از دو قسمت مجزا از هم باد میشود و ظرفیت این قایق برای 3 نفر طراحی شده و تا سقف 400 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و این امکان را به سرنشین می دهد تا در قایق بتواند بایستد یا قدم بردارد و باد هیچ نقشی در ان ندارد.  از دیگر امکانات این قایق بادی طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - کیف ابزار - کیف باطری - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای ان می باشد. قایق بادی MARINER 3 از نوع کف فایبر گلاس تخته ای می باشد که بصورت تکه های فایبر گلاسی در یک نوار پی وی سی مثل سفره میباشند تشکیل شده است، برای نصب کردن کف تنها کافیست این سفره را در حالتی که قایق مارینر خالی از باد است روی کف اصلی بدنه پَهن نمایید، بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد. بدنه قایق بادی مارینر 3 نفره از سه قسمت باد مجزا تشکیل یافته که یک قسمت در کف و دو قسمت بعدی روی بدنه قایق هستند این تقسیم بندی بادی بدلیل ایجاد ایمنی بیشتر و استواری بهتر هنگام قایق رانی است، بهمین دلیل قایق مارینر سه دارای استاندارد ها و تاییدیه هایی همچون گارد ساحلی ایالات متحده میباشد، روی بدنه این محصول یک نوار ضربه گیر دیده میشود که استقامت بدنه قایق را بیشتر کرده است، مزیت دیگر قایق بادی مارینر کف فایبر در چرخش پاروهایش است که باعث سهولت در پاروزنی و تعادل بهتر برای تحرک یا ایستادن روی قایق، بدلیل کف فایبر گلاسی آن میباشد. ازین قایق جهت ماهیگیری و تفریحات آبی خانوادگی و ... استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات قایق بادی مارینر 4 نفره 

قایق بادی مارینر 4 از دسته قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگیهای مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تبز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان میدهد و قابل استفاده می باشد. دیواره این قایق از دو قسمت مجزا از هم باد میشود و ظرفیت این قایق برای 4 نفر طراحی شده و تا سقف 500 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و این امکان را به سرنشین می دهد تا در قایق بتواند بایستد یا قدم بردارد و باد هیچ نقشی در ان ندارد.  از دیگر امکانات این قایق بادی طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - کیف ابزار - کیف باطری - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای ان می باشد. قایق بادی MARINER 4 از نوع کف فایبر گلاس تخته ای می باشد که بصورت تکه های فایبر گلاسی در یک نوار پی وی سی مثل سفره میباشند تشکیل شده است، برای نصب کردن کف تنها کافیست این سفره را در حالتی که قایق مارینر خالی از باد است روی کف اصلی بدنه پَهن نمایید، بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد. بدنه قایق بادی مارینر 4 نفره از سه قسمت باد مجزا تشکیل یافته که یک قسمت در کف و دو قسمت بعدی روی بدنه قایق هستند این تقسیم بندی بادی بدلیل ایجاد ایمنی بیشتر و استواری بهتر هنگام قایق رانی است، بهمین دلیل قایق مارینر سه دارای استاندارد ها و تاییدیه هایی همچون گارد ساحلی ایالات متحده میباشد، روی بدنه این محصول یک نوار ضربه گیر دیده میشود که استقامت بدنه قایق را بیشتر کرده است، مزیت دیگر قایق بادی مارینر کف فایبر در چرخش پاروهایش است که باعث سهولت در پاروزنی و تعادل بهتر برای تحرک یا ایستادن روی قایق، بدلیل کف فایبر گلاسی آن میباشد. ازین قایق جهت ماهیگیری و تفریحات آبی خانوادگی و ... استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

روش باد و خالی کردن :

برای باد کردن قایق بادی مارینر 3 ابتدا کف فایبر گلاسی قایق را پَهن نمایید و سپس پمپ باد را برای باد کردن قایق حاضر نمایید، نازل بزرگ پمپ باد را بداخل دریچه کف بدنه قایق کرده تا لوله بادی زیر فایبر گلاسها باد شود، بعد پمپ باد را داخل دریچه های بزرگ پیچی بگذارید و با فشار دست قایق را باد نمایید، دریچه های قایق با چرخاندن باز شده و قایق آماده به باد کردن میشود، باید توجه کرد تا قایق را به اندازه ای باد کنید که به بدنه فشار وارد نشود و نترکد، برای اینکه این نکته را بتوانید رعایت کنید در حین باد زدن بدنه را تست نمایید تا با فشار دست بدنه قایق براحتی انعطاف داشته باشد، نکته دانستنی این است که هر چه بدنه قایق شما سِفت تر شود هیچ کمکی به ایمنی بیشتر قایق نمینماید، بعد از اینکه قایق باد شد دریچه آنرا ببندید برای اینکه بتوانید قایق را بهتر باد کنید بهتر است طبق شماره بندی ای که روی بدنه قایق کنار هر دریچه نوشته شده اینکار را انجام دهید، بعد از استفاده از قایق و جهت خالی کردن دریچه پستونکی کف قایق را درآورده و دریچه های پیچ شونده بدنه قایق را از قسمت پایینی که به بنده متصل است بچرخانید تا باد خارج شود، سپس تخته های کف قایق را جمع کرده و تا کنید و بدنه را نیز تا کرده و داخل ساک حمل نمایید. 

نحوه نصب پارو :

 برای راحتی بیشتر در حمل و نقل قایق اینتکس پاروهای آن را چند تکه می سازند، جهت نصب پاروی مارینر که از نوع آلمینیومی است باید دو قسمت پارو را که توسط یک بست پلاستیکی که از دو گیره جهت نگهداشتن این دو قسمت تشکیل شده استفاده کرد، دو لوله را از دو طرف داخل کرده بطوریکه این بست بالای جای پارویی بدنه قرار گیرد و توسط پیچی که روی بَست ها طراحی شده تا حدی بپیچانید که نگهداشته شوند ، سپس نوک قاشقی پارو را توسط پینی که روی یکی از لوله ها طراحی شده نصب نمایید.

قایق بادی تفریحی اینتکس قیمت مناسب

یکی از بهترین مزیت های قایق بادی تفریحی اینتکس نسبت به سایر محصولات بادی آن است که این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا این محصول بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور جایگزین نمودن قایق های معمولی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این مدل از قایق سبب شده تا بتوان با خرید آن در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

برای مشاوره و خرید محصول مورد نظر خود با مشاوران ایلی تویز تماس بگیرید 

تلفن:   02155576345  -  02155576343  -  09011042401  

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram