قیمت کاناپه بادی تختخواب شو مبل بادی تختخواب شو - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت کاناپه بادی تختخواب شو مبل بادی تختخواب شو

نمایندگی فروش مبل بادی تخت شو و کاناپه بادی تخت خواب شو 

داشتن فضای بیشتر در محیط منزل امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که متراژ منازل امروزی نسبت به گذشته کوچک تر بوده و اضافه شدن مبل و تخت خواب این فضای کوچک را کوچکتر کرده است . برای حل این موضوع و ایجاد فضای بیشتر در محیط منزل هنگام نیاز مبل های تخت شو یا تختخواب شو توسط شرکت ها ی مختلف تولید شده اند که همین مبل های چوبی یا فلزی تخت خواب شو نیز در صورت کم بودن فضای خانه جاگیر محسوب می شوند . ازین رو شرکتها مختلف شروع به تولید مبل و کاناپه هایی کردند که بتوان در صورت نیاز این مبل و کاناپه ها را جمع کرده و دوباره راه اندازی کنند . این مبل های بادی تخت شو و کاناپه های بادی تختخواب شو همانطور که از نامشان مشخص است به گونه ای طراحی شده اند که فضای داخلی آن ها را باد تشکیل داده و میتوان آن ها را باد کرد و استفاده نمود هم به عنوان مبل یک نفره و دونفره و هم به عنوان تخت خواب یک نفره و دو نفره و در صورت نیاز کامل باد مبل را خالی کرده و در بسته بندی کوچکش قرار دهیم که در این صورت فضای منزل یا اتاق ما کاملا خالی شده و میتوان بهینه از فضا استفاده نمود.

کاناپه بادی اینتکس و کاناپه های بادی تختخواب شو اینتکس یکی از بهترین و مناسب ترین لوازم جایگزین برای مبل ها و همچنین کاناپه های چوبی و فلزی میباشد. در واقع کاناپه های بادی تولید شده در سایز های مختلف یک، دو ، سه و چهار نفره بوده که از جنس بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم PVC با روکش های مختلف طرح چرم و مخمل طراحی و ساخته شده اند. کاناپه های بادی در انواع مختلفی مانند کاناپه های بادی تختخواب شو ، کاناپه های بادی طبی، کاناپه های بادی قابل حمل، کاناپه های بادی مسافرتی، کاناپه های بادی مخصوص بیماران، کاناپه های بادی تاشو، کاناپه های بادی پشتی دار و ... تولید می شوند. از برند و شرکت های تولید کننده چنین کاناپه هایی را می توان به شرکت آمریکایی اینتکس اشاره نمود. کاناپه های بادی با کیفیت و مقاومت بالایی تولید شده و در رنگ بندی های مختلفی برای تمام سنین عرضه شده است.
فروش کاناپه بادی یک نفره و دو نفره ، قیمت کاناپه بادی تاشو و قیمت کاناپه بادی تخت شو، کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس  ، مبل بادی تخت شو intex و کاناپه بادی intex و خرید کاناپه بادی ارزان و خانگی و کاناپه بادی مسافرتی کمجا و کاناپه بادی تخت خواب شو دونفره اینتکس ، قیمت مبل بادی تخت شو اینتکس ، قیمت کاناپه تخت خواب شو یک نفره ، اینتکس ، intex و ... 

مزیت مبل و کاناپه های بادی تختخواب شو چیست ؟

از سایر مزیت های کاناپه های تخت شو میتوان به نرم و راحت بودن آن ، قابلیت چند کاره بودن آن ، سبک بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها اشاره کرد ، که در مقایسه با کاناپه بادی تخت شو چوبی و دیواری بسیار بهتر و به صرفه تر هستند.  این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . این کاناپه بادی در دو حالت تشک و همچنین مبل برای شما کار انجام میدهد. بر روی دسته این مبل بادی یک جا لیوانی طراحی شده که بسیار قابل استفاده می باشد.  مبل و کاناپه بادی اینتکس، به صورت طبی طراحی شده اند . این مبل های بادی را می توان بعنوان صندلی راحتی در سالن پذیرایی خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. مبل بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره از جمله مبل های بادی منحصر به فرد اینتکس می باشد که با توجه به مزیتی که نصب به سایر مبل های بادی اینتکس دارد بسیار کارایی داشته و می تواند آرامش و استراحت را برای شما فراهم آورد . با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید.

چگونه کیفیت کاناپه بادی و مبل بادی تخت خواب شو را تشخیص دهیم؟

در این مورد کار شما بسیار آسان است چرا که شرکتهایی که محصولات بادی تولید می کنند در سراسر جهان بسیار تعدادشان کم بوده و بهترین برند تولید کننده محصولات بادی از جمله مبل و کاناپه بادی تخت خواب شو نیز مشخص است تنها با یک تحقیق چند دقیقه ای میتوانید دریابید که چه برندی بهتر از سایر برنده ها می باشد .برند اینتکس بهترین برند و درجه یک ترین برند از همه ابعاد در تولید محصولات بادی اعم از مبل بادی و کاناپه بادی تختخواب شو می باشد .این برند محصولات بسیار متنوعی را در زمینه های مختلف تفریحی تولید می نماید .

این محصولات عبارت اند از : 

1. مبل و کاناپه های بادی ساده و تختخواب شو اینتکس

2. تخت بادی یک نفره و دو نفره اینتکس

3. تشک بادی کمپینگ و مسافرت و خانگی اینتکس

4. استخر های بادی کودک تا بزرگسال اینتکس

5. اسباب بازی های بادی مناسب تمام سنین با برند اینتکس

6. وسایل جانبی استخر مانند فواره ، وسایل نور پردازی استخر و... اینتکس

7. قایق های بادی یک نفره و دونفره و چند نفره ماهیگیری و تفریحی و ورزشی اینتکس 

و...

حتما از خود میپرسید با وجود تحریم ها چگونه میتوانیم بهترین برند را در ایران تهیه کنیم ؟ 

خوشبختانه برند اینتکس تنها برند معتبر جهانی در زمینه تولید محصولات بادی توسط شرکتهای معتبر از جمله شرکت بزرگ و معتبر ایلی تویز وارد ایران می شود که به نوعی نمایندگی های اصلی این برند در ایران محسوب می شوند . محصولات بادی اینتکس را بی واسطه و با پایین ترین قیمت ممکن به صورت آنلاین و حضوری از سایت ایلی تویز تهیه نمایید . ( www.ilitoys.com )

خرید حضوری نیز میتوانید انجام دهید کافیست تنها با تماس گرفتن با مشاوران ما ساعت و مراجعات حضوری و ادرس را دریافت نمایید و یا برای خرید انلاین مشاوره لازم برای انتخاب بهتر محصول مورد نظر خود را بگیرید یا از صفحه اینستاگرام ما را دنبال فرمایید ما در اینستاگرام نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم . صفحه اینستاگرام ما (  intex_ilitoys  ) می باشد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات مبل بادی دو نفره تخت خواب شو

کاناپه بادی تختشو دو نفره اینتکس یکی از پر فروش ترین مدل مبل های بادی از محصولات شرکت اینتکس می باشد. این کاناپه بادی از جنس پی وی سی ضخیم با رویه جیر یا مخملی ساخته شده که از کیفیت جنس بالایی برخوردار هست. این کاناپه تختشو از سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل خیلی تاثیر گذار هست و چنان چه یکی از لایه ها اسیب ببیند بقیه سالم و فابل کار میباشند. بر روی دسته این کاناپه بادی یک جا لیوانی یا بطری طراحی شده که بسیار کاربردی می باشد . این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. 

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات مبل بادی یک نفره تخت خواب شو

کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است که از محصولات کمپانی بزرگ اینتکس محسوب می گردد . این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان سوراخ یا زخمی شدن محصول کل مبل پنجر نمی شود . این کاناپه بادی در دو حالت تخت بادی و همچنین مبل بادی راحتی برای شما کارایی دارد. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . کاناپه بادی اینتکس با ظرفیت یک نفر قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد.

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات مبل بادی شیبدار اسپلش

مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . این تشک شیبدار با طراحی خاص خود جزو خانواده کاناپه های بادی ، مبل بادی ، و تشک های بادی قرار دارد . از ویژگی های دیگر این تشک شیبدار بادی شرکت اینتکس قابلیت استفاده بر روی آب ، کنار استخر و همچنین به عنوان مبل راحتی در داخل منزل را نیز دارد و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمن آن باعث ایجاد جریان هوا شده و ضد تعریق می باشد که ساعاتی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم می نماید.

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

  

قیمت و مشخصات مبل بادی شیبدار جیر

 این مبل بادی جیر یکی از پر کاربردترین انواع مبل از دسته محصولات مبل بادی از تولیدات شرکت اینتکس بوده و از جنس پی وی سی طرح جیر ساخته شده است . در سری جدید این مبل بادی کلا جنس ان از طرح چرم به طرح جیر تغییر یافته و زیبایی و جلوه ای متفاوت به ان داده . در کنار این مبل بادی جایی برای بطری طراحی شده که راحتی و ارامش را برای شخص بیشتر کرده. علی رقم تغییر جنس در سری جدید می توان تغییرات در سایز و اندازه این مبل بادی چشم گیر باشد. در زیر این مبل بادی مخزنی برای اب تعبیه شده است که باعث سنگینی مبل و ثابت ماندن در موقع استفاده می شود .

 برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

انواع مبل بادی و کاناپه بادی و مبل بادی کودک

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. از مبل های بادی اینتکس در نمایشگاه ما دیدن فرمایید. 

فروش کاناپه بادی یک نفره و دو نفره ، قیمت کاناپه بادی تاشو و قیمت کاناپه بادی پنج کاره ، کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس و تشک بادی چند کاره اینتکس ، مبل بادی تخت شو intex و کاناپه بادی intex و خرید کاناپه بادی ارزان و خانگی و کاناپه بادی مسافرتی کمجا.قیمت مبل بادی کودک لیست قیمت مبل بادی فروش کاناپه بادی مبل بادی انواع کاناپه بادی انواع مبل بادی نمایندگی مبل بادی اینتکس مبل بادی با قیمت مناسب بهترین مبل های بادی با کیفیت ، تشک بادی ، تشک دونفره بادی ، تخت بادی ، تخت یک نفره بادی ، تشک دو نفره پشتی دار ، تخت دو نفره بادی ، تخت بادی تاجدار ، تخت بادی اینتکس ، تشک بادی اینتکس ، مبل بادی اینتکس 

مبل بادی با قیمت مناسب 

مبل بادی اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید کاناپه بادی و مبل بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram