متنوع ترین تشک بادی استخری تشک روی آب اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

متنوع ترین تشک بادی استخری تشک روی آب اینتکس

قیمت انواع تشک روی آب تیوپ فانتزی استخری تشک آفتابگیری خرید و فروش تشک روی آب قیمت تیوپ روی آب

تشک بادی روی آب همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما به شما پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم درصورتی که برای راحتتر بودن میتوان از پمپ های برقی اینتکس نیز استفاده نمود .طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند از تشک بادی روی آب می توان برای تفریحات آبی در استخر و دریا و همچنین برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان استفاده کرد و یا به عنوان تشک کنار ساحل می توان از آنها بهرمند شد.تشک روی آب بسیار سبک، کم حجم و به راحتی قابل جابه جایی است از تشک بادی روی آب می توانید به عنوان تشک بادی هم استفاده نمایید. در مسافرت نیز می توانید ازین برخی ازین تشک ها بادی نیز برای استراحت در چادر و... استفاده کنید. تشک بادی روی آب یکی از بهترین وسیله های تفریحی بر روی آب های آرام و کم عمق و حتی استخر های پیش ساخته می باشد که در طرح های مختلفی ساخته شده است. تشک های بادی روی آب در چند نوع ساخته و طراحی شده اند که می توان از جمله آنها به تشک های بادی روی آب طرح فرش، تشک های بادی روی آب بالش دار، مبل بادی روی آب، تشک های یک نفره و دونفره روی آب ، شناور فلامینگو روی آب، تشک های بادی پشتی دار روی آب، تشک های بادی روی آب گرد سایه بان دار، تشک های بادی روی آب طرح دار، تشک های بادی تخته موج روی آب، تشک های بادی چند کاره روی آب، تیوپ های بادی روی آب، یخچال های بادی شناور و ... اشاره کرد. تنوع در تشک های روی آب زیاد بوده و البته در رنگ بندی و سایز بندی های مختلفی نیز بسیار متنوع عرضه شده است . این سری از محصولات بادی نیز ساخته شده از جنس پی وی سی یک و چند لایه بوده که از روکش های مختلفی مانند جیر و ... در آنها استفاده شده است . تمام تشک های بادی روی آب تولید شده تاکنون هم برای سنین بزرگسال و هم سنین کودکان و هم سنین مشترک طراحی شده و از مقاومت های وزنی مختلفی نیز بهره می برند. برای خرید هر یک از تشک های بادی روی آب کافیست تا با مطالعه کردن جزئیات هر کالا در سایت رسمی ایلی تویز و مشاوره گرفتن تلفنی جهت خرید محصول مورد نظر میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 تشک بادی روی آب و تشک های بادی شناور و خرید انواع تشک بادی روی آب و خرید تشک شناور استخر و خرید انواع تشک و مبل بادی استخر و قیمت تشک بادی روی آب و قیمت تشک تفریحی روی آب استخر و دریا و تشک بادی دریاچه و رودخانه و تشک بادی روی آب ارزان در نمایندگی اینتکس در ایران ، ایلی تویز . یکی از ویژگی های اصلی آشنا در تشک های بادی روی آب جنس بدنه آنها بوده که ساخته شده از پلاستیک پی وی سی و طرح چرم با روکش های مختلف می باشد. این نوع جنس بدنه که در تمامی محصولات بادی به کار برده شده دارای قابلیت هایی همچون وزن کم ، حجم کم ، قابلیت تعمیر آسان و داشتن رنگبندی و طرح های مختلف بوده که موجب افزایش بازه خرید و انتخاب مصرف کنندگان شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی از دیگر آیتم های جذابی بوده که در تشک های بادی به آن توجه زیادی شده است. تشک های بادی روی آب در مدل های مختلفی از نظر طراحی بدنه عرضه شده که از جمله آنها می توان به تشک بادی روی آب ساده ، تشک بادی روی آب پشتی دار ، تشک بادی روی آب شیبدار ، تشک بادی روی آب چند کاره ، تشک بادی روی آب دو نفره ، تشک بادی روی آب کودک و تشک بادی روی آب بزرگسال ، تشک بادی روی آب طرح مبل و تشک شناور چند نفره ، تشک بادی روی آب خانوادگی ، تشک بادی روی آب یک نفره دو نفره و چند نفره ، تشک های بادی روی آب جزیره و ... اشاره کرد که شامل تنوع بسیار زیاد و خوبی می شوند. در زمان خرید تشک های بادی روی آب و تشک های شناور دقت داشته باشید که به اشیاء نوک تیز برخورد نکند چرا که تنها موارد آسیب پذیری محصولات بادی به کل برخورد با جسم نوک تیز می باشد . درغیر این صورت طول عمر این محصولات با توجه به کیفیت درجه یک بسیار زیاد است . و در صورت برخورد ناخواسته با جسم تیز نیز به راحتی قابل تعمیر می باشد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک و شناورهای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات تشک روی آب بالش دار طرح فلامینگو

تشک بادی فلامینگو بالش دار  محصولی تفریحی از محصولات اینتکس به شمار می آید . این تشک بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم  ضد آب و  ضد حساسیت بوده که برای رده سنی +8سال با ظرفیت یک نفر طراحی شده است . این تشک بادی روی آب داری یک بالش سرخود بوده که با باد کردن تشک ، بالش نیز همراه آن باد می شود . در قسمت نشیمن این تشک بادی intex شیار هایی وجود دارد که هنگام خوابیدن روی تشک ، هوا در این شیارها جریان پیدا کرده و مانع تعرق شما هنگام استفاده از این تشک می شود. این تشک بادی محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که در سه طرح جدید فلامینگو  ، طرح برگ و اقیانوسی طراحی شده است . این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده در استخر و آب های کم عمق و آرام  به منظور آفتاب گیری و یا صرفا خوابیدن روی آب  و یا کنار آب می باشد . با استفاده از این تشک بادی ساعاتی آرام و بدون استرس را برای خود بسازید . 

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب اسب شاخدار 

شناور اسب شاخدار بزرگ یکی از زیباترین ، خاص ترین محصولات اینتکس به شمار می آید . این محصول بادی از جنس پی وی سی مقاوم , ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور اسب شاخدار بزرگ برای رده +14سال طراحی شده است . شناور بادی اسب شاخدار  intex با طراحی منحصر به فرد اسب شاخدار و ترکیب رنگ فوق العاده به کار رفته در این شناور بادی این محصول را بین خریداران خود بسیار پر طرفدار و پرفروش کرده است . این محصول بادی دارای دستگیره در اطراف برای حفظ تعادل نیزی می باشد .ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام و ... استفاده نمود . 

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب توری بالشدار

تشک روی آب توری بالشدار سبز محصولی تفریحی از محصولات اینتکس به شمار می آید . این تشک روی آب از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای رده سنی بزرگسال با ظرفیت یک نفر با تحمل وزن 100 کیلو گرم طراحی شده است . این تشک بادی روی آب داری یک بالش سرخود بوده که با باد کردن تشک ، بالش نیز همراه آن باد می شود . قسمت نشیمن این تشک بادی intex به شکل توری بوده که هنگام خوابیدن روی تشک آب کاملا به داخل تشک نفوذ کرده ولی تشک به زیر آب نمی رود و سرنشین احساس می کند که روی آب خوابیده است . این تشک بادی محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که در دو رنگ سبز و آبی طراحی شده است . این محصول بادی با طراحی خاص خود یکی از متفاوت ترین ها و پرفروش ترین ها از خانواده محصولات اینتکس می باشد. این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده در استخر و آب های کم عمق و آرام  به منظور آفتاب گیری و یا صرفا خوابیدن روی آب می باشد . با استفاده از این تشک بادی ساعاتی آرام و بدون استرس و جذابی را برای خود بسازید . 

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب فلامینگو 

شناور فلامینگو بزرگ محصولی پر فروش و جدید از محصولات اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی intex از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی فلامینگو به دلیل طراحی بسیار منحصر به فرد فلامینگویی خود و رنگ صورتی خاصی که در آن به کار رفته است دربین خریداران شناورهای بادی اینتکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . این شناور بادی فلامینگو دارای دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین بوده و دو بال که در اطراف این شناور قرار دارد از برهم خوردن تعادل فلامینگو برروی آب جلوگیری می کند. ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام و ... استفاده نمود.

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب پیتزا 

تشک بادی روی آب پیتزا طرحی جدید از تشک های بادی روی آب محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک بادی با ظرفیت یک نفر برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است .  تشک بادی روی آب اینتکس با چاپ 3بعدی پیتزا و رنگ فوق العاده زیبا و طبیعی خود نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا جزء پرفروش ترین های محصولات بادی اینتکس قرار گیرد . این تشک بادی روی آب به دلیل طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و ... می باشد. ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد . در اطراف این تشک روی آب پیتزایی 4 گیره اتصال به سایر تشک های پیتزایی مشابه خود قرار دارد که با اتصال 8 تشک به یکدیگر  تشکیل یک پیتزای گردو کامل را می دهند . 

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب اردک  

شناور اردک بزرگ محصولی پرفروش و جدید از محصولات اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی intex از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی اردک به دلیل طراحی بسیار منحصر به فرد به شکل اردک و رنگ زرد خاصی که در آن به کار رفته است دربین خریداران شناورهای بادی اینتکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . این شناور بادی اردک دارای دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین بوده و دو بال که در اطراف این شناور قرار دارد از برهم خوردن تعادل شناور برروی آب جلوگیری می کند. ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام به منظور آفتابگیری ، استراحت روی آب و...  استفاده نمود.

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تشک روی آب پشتی دار

شناور بادی روی آب پشتی دار آبی از خانواده شناور های محصولات اینتکس به شمار می آید. در این شناور بادی منحصر به فرد و بسیار زیبا ، یکی از به روز ترین تکنولوژی ها در تولید و رنگبندی ها و در ظاهرش استفاده شده است . از مزیت های این شناور بادی اینتکس می توان به نشیمن فوق العاده راحت ، پشتی پشت سر شناور اشاره کرد. شناور بادی پشتی دار از جذاب ترین و  پر فروش ترین محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین شناور بادی میتوان در رودخانه ها ، استخر ها ، آب های آرام و ... استفاده نمود . با استفاده از این شناور بادی اینتکس لحظاتی به یاد ماندنی و ماجراجویانه را برای خود بسازید  . این شناور بادی در چهاررنگ صورتی زرد نارنجی و آبی به بازار ارائه شده است که با نیمه بالایی شناور شیشه ای بوده و نیمه پایین آن رنگی که زیبایی محصول را دوچندان نموده است . شناور بادی پشتی دار دارای دو دریچه باد است که با پمپ های باد اینتکس باد می شود. جهت سفارش پمپ این محصول به قسمت لوازم جانبی در سایت مراجعه کنید.

برای مشاهده یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

انواع تشک و شناورهای روی آب

تشک بادی روی آب گربه ، تشک بادی روی آب سگ ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، تشک بادی روی آب چیپس ، تشک بادی روی آب استیکر ،  شناور بادی روی آب فلامینگو ، تشک بادی روی آب رز قرمز ، شناور بادی روی آب اسب شاخدار ، تشک روی آب بادی هات داگ ، تشک بادی روی آب همبرگر ،  تشک بادی روی آب پیتزا ، تشک بادی روی آب قلب ، تشک بادی روی آب هندوانه ، تشک بادی روی آب توت فرنگی ، شناور بادی فرش روی آب ، شناور جزیره فلامینگو ، شناور جزیره اسب شاخدار ، شناور کالسکه پرنسس ، تشک روی آب بالشدار ، تشک روی آب طرح wave ، شناور ماتادور ، شناور بادی اردک ، شناور بادی طاووس ، تشک روی آب توری دار ، شناور روی آب قو ، شناور وال مشکی ، تشک روی آب پرتقال ، تشک روی آب آبنبات ، تشک روی آب بستنی قیفی ، تشک روی آب بستنی  ، تشک روی آب شیبدار ، تشک موج سواری روی آب ، تشک بادی بالش دار اسپلش ، قیمت انواع تشک روی آب ، انواع تشک و شناور روی آب اینتکس    تشک بادی روی آب با قیمت مناسب     انواع تشک آفتابگیری     سایت فروش تشک بادی     فروش آنلاین تشک بادی    خرید تشک بادی با قیمت مناسب      خرید حضوری تشک بادی      حراج تشک بادی روی آب     خرید اینترنتی تشک بادی روی آب    تشک بادی استخری    تشک بادی مخصوص آفتاب گیری روی آب  خرید آنلاین تشک بادی استخری   و تشک بادی استخری اینتکس 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید .  

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram