حراج قایق های بادی 2020 اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

حراج قایق های بادی 2020 اینتکس

نازلترین قیمت قایق های بادی اینتکس 

قایق سواری و ماهیگیری از جمله تفریحات مورد علاقه اکثر افراد می باشد که داشتن قایق با قیمت گران این تفریح را برای هر شخص امکان پذیر نمی سازد . چرا که قیمت قایق های ماهیگیری و کایاک بسیار بالا بود و برای هر کس قابل تهیه نمی باشد . ازین رو شرکت اینتکس با تولید قایق های بادی در ابعاد و با کارایی های مختلف این امر را برای خرید قایق های بادی ماهیگیری و کایاک و ... برای افراد مختلف سهل ساخته و خرید قایق برای افراد مختلف امکان پذیر شده است .  فروش قایق بادی اینتکس با قیمت ارزان و عرضه انواع قایق بادی INTEX . قایق های بادی اینتکس 2 نفره ، 4 نفره ، و ... ، قایق بادی موتوری و قایق بادی حرفه ای, قایق فایبرگلاس تک نفره و قایق بادی پارویی, کایاک ورزشی مسابقه ای, محصولات بادی و مدل های قایق بادی مارینر و قایق بادی جیمینی اکسکروشن اینتکس, قایق بادی تفریحی برای استفاده خانوادگی در دریا و رودخانه و قایق بادی چلنجر و سی هاوک و قایق بادی بزرگ و کوچک ، در بزرگترین مرکز فروش محصولات اینتکس در ایران ( ایلی تویز www.ilitoys.com )

قایق های بادی اینتکس قابلیت های زیادی دارند از جمله : بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن برای استفاده در داخل آبهای آرام مثل سد ها , دریا ها و آبهای پر عمق هستند ، هزینه تهیه آنها بسیار ارزان هستند ، و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد و با آن میتوانید لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده خود داشته باشید. حمل آنها بسیار راحت است و براحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند ، که با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق استفاده نمایید. قایق بادی اکسکورشن و مارینر یکی از قایق هایی است که می تواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند و با قیمت ارزان کیفیت بالایی که دارد یکی از پرطرفدارترین ها و پرفروش ترین ها باشد. قایق بادی چندین تولید کننده دارند که بهترین کمپانی تولید کننده این قایق ها ، برند اینتکس است ، اگر میخواهید یک قایق بادی خوب خریداری کنید و قصد تفریح با خانواده را دارید قایق بادی اکسکروشن استفاده کنید. قایق های بادی میتواند لذت بخش ترین تفریح برای اعضای خانواده باشد ، در هنگام ساخت آن تولید کننده تمامی قواعد و اصول ساخت قایق بادی را کاملا" رعایت کرده و شما عزیزان بدون کوچکترین نگرانی میتواند با خاطری آسوده اقدام به تهیه آن و استفاده نمایید ، جنس بدنه این قایق ها ساخته شده از پی وی سی بوده و در بعضی از مدلهای آن کف قایق از جنس فایبرگلاس میباشد ، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و در برخی از آن تحمل وزن حتی تا 6 نفر را هم دارند . برای خرید بهتر و انتخاب بهتر قایق مورد نیاز خود با مشاوران ما در مرکز تماس ایلی تویز با شماره تماس های (  02155576343 - 021555763450 - 09011042401 ) تماس حاصل فرمایید.

قایق بادی اینتکس به علت داشتن حجم و وزن کم قابلیت حمل و نقل آسان را دارند و در کمترین زمان ممکن آماده استفاده می شوند به همین علت بسیاری از افراد برای مصارف مختلف از انواع قایق های بادی اینتکس استفاده میکنند . جنس بدنه قایق های بادی تولید شده در کمپانی و کارخانه آمریکایی intex از برزنت چند لایه ضخیم و الیاف ابریشمی به صورت تار و پود با روکش پی وی سی ساخته میشوند که در برابر ضربه و فشار وزن صدمه ای نبینند . تمامی قایق های بادی امکان سوراخ شدن و یا پاره شدن را در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده دارند اما به راحتی قابلیت پنچر گیری و تعمیرات را دارند و در کمترین زمان انجام می شود . مرکز فروش قایق بادی اینتکس با قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی تمامی محصولات را با لوازم اصلی و کامل در فروشگاه ایلی تویز با قیمت مناسب به فروش میرساند . جهت مشاهده محصولات موجود در سایت ایلی تویز به آدرس www.ilitoys.com مراجعه کرده و در پنل قایق های بادی موجودی قایق های بادی ایلی تویز را مشاهده فرمایید.

لوازم جانبی قایق ها بادی اینتکس

قایق های بادی اینتکس یکی سری لوازم جانبی اولیه را در بسته بندی خود به همراه دارد . عبارتند از :  پاروی پلاستیکی یا آلومینیومی - کیف حمل - طناب دور یا طناب نجات - پمپ باد دستی حرفه ای - برچسب تعمیرات جهت رفع پارگی یا رفع سوراخ قایق - دفترچه راهنمای قایق و ... 

دور تا دور اکثریت قایق های حرفه ای و معمولی یک نوار ضخیم از جنس pvc بسیار محکم به صورت زه یا همان گارد ضخیم دور تا دور بدنه های برخی از قایق ها نصب شده که بسیار محکم و ضد ضربه است و در هنگام برخورد به اطراف و صخره ها و یا سنگ های کنار رودخانه و تالاب ها هیچ گونه صدمه ای به قایق بادی وارد نشود .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع قایق های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات قایق بادی مارینر3 نفره

قایق بادی مارینر 3 از دسته قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگیهای مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تبز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان میدهد و قابل استفاده می باشد. دیواره این قایق از دو قسمت مجزا از هم باد میشود و ظرفیت این قایق برای 3 نفر طراحی شده و تا سقف 400 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و این امکان را به سرنشین می دهد تا در قایق بتواند بایستد یا قدم بردارد و باد هیچ نقشی در ان ندارد.  از دیگر امکانات این قایق بادی طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - کیف ابزار - کیف باطری - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای ان می باشد. قایق بادی MARINER 3 از نوع کف فایبر گلاس تخته ای می باشد که بصورت تکه های فایبر گلاسی در یک نوار پی وی سی مثل سفره میباشند تشکیل شده است، برای نصب کردن کف تنها کافیست این سفره را در حالتی که قایق مارینر خالی از باد است روی کف اصلی بدنه پَهن نمایید، بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد. بدنه قایق بادی مارینر 3 نفره از سه قسمت باد مجزا تشکیل یافته که یک قسمت در کف و دو قسمت بعدی روی بدنه قایق هستند این تقسیم بندی بادی بدلیل ایجاد ایمنی بیشتر و استواری بهتر هنگام قایق رانی است، بهمین دلیل قایق مارینر سه دارای استاندارد ها و تاییدیه هایی همچون گارد ساحلی ایالات متحده میباشد، روی بدنه این محصول یک نوار ضربه گیر دیده میشود که استقامت بدنه قایق را بیشتر کرده است، مزیت دیگر قایق بادی مارینر کف فایبر در چرخش پاروهایش است که باعث سهولت در پاروزنی و تعادل بهتر برای تحرک یا ایستادن روی قایق، بدلیل کف فایبر گلاسی آن میباشد. ازین قایق جهت ماهیگیری و تفریحات آبی خانوادگی و ... استفاده می گردد.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی اکسکورشن پرو k2

قایق بادی قایق کایاک اکسکورشن پرو K2 محصول 2020 از سری قایق بادی ورزشی ، ماهیگیری و تفریحی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی سوپر تاش ( جنس فوق العاده سخت ضد نور آفتاب ، ضد نمک آب ، ضد روغن ، ضد گازوییل و ... )  بسیار مقاوم می باشد.  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر با تحمل وزن حداکثر 200 کیلو گرم می باشد .

متعلقات این قایق بادی :

دارای طناب دور جهت حمل قایق یا استفاده از آن هنگام بازگشتن از درون آب به داخل قایق  - دارای دو دستگیره در عقب و جلوی قایق بادی برای حمل - دارای دو پدال قابل تنظیم جای پا برای راحتی قایق ران و تکیه به آنها جهت پارو زدن بهتر و موثرتر - دارای دو جای لنسر ماهیگیری - دارای دو موج شکن مجزا برای آب های عمیق و کم عمق - دارای براکت جهت نصب لوازم جانبی قایق بادی مثل لنسر ماهیگیری و ... - دارای محفظه نگهدارنده در عقب و جلوی قایق بادی جهت حمل وسایل شخصی - دارای دو تشکچه بادی پشتی دار برای نشیمن دو نفر -  دارای تشکچه اضافه برای تنظیم ارتفاع صندلی قایق - دارای قابلیت نصب فشار سنج در محل ورود خروج هوا برای تنظیم باد استاندارد قایق بادی - دارای دو پارو آلمینیومی یک تکه - دارای پمپ باد دستی - دارای کیف حمل - دارای صندلی متحرک و جدا شونده - دارای دو طناب نگهدارنده صندلی قایق بادی برای راحتی هرچه بیشتر قایقران و در نهایت دارای تاییدیه گارد ساحلی آمریکا از جهت کیفیت و قابلیت استفاده در آب های آرام و غیر آرام و...  این قایق بادی با جدا کردن تشکچه عقب یا جلو قابلیت یک نفره شدن را نیز دارد که این امر موجب شده تا فضای بیشتری برای قایق ران ایجاد شود ، این قابلیت این قایق را منحصر به فرد کرده است . یکی از دیگر جذابیت های این قایق گرافیک بسیار زیبای بدنه می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد.  وزن قایق بادی اکسکورشن K2 بسیار سبک بوده و این موضوع جهت شناور شدن راحتتر و سریع تر قایق برروی آب بسیار موثر و استاندارد است . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی اکسکورشن K2 به شمار می آید . ازین قایق جهت ورزش قایق رانی ، ماهیگیری و جهت قایق رانی تفریحی و ... استفاده می گردد . 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی اکسکورشن 5 نفره

قایق بادی اکسکورشن 5 نفره از جنس بسیار ضخیم و با تحمل وزن تا 600 کیلوگرم  ساخته شده این نوع قایق بادی از ابعاد خوبی برخوردار است که موجب ایستایی بیشتر با تعادل خوب روی سطح اب میگردد. ویژگی و امکانات این قایق بادی از جمله طناب دور - پارو المینیومی - قفل پارو - جای لنسر ماهیگیری -تشک های مبله - کیف ابزار - کیف حمل ضد اب و نور - قابلیت نصب کیت و موتور و بدنه دو لایه و کف بادی این قایق به شمار می اید . دیواره این قایق از لایه بیرونی و لایه درونی که هر کدام  مخزن باد سوا دارد باد می شود و این باعث ایمنی و ضریب اطمینان سرنشینان را به همراه دارد . روی این قایق موتور تا 1.5 اسب بخار میتوان نصب کرد.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی اکسپلورر k2

قایق بادی قایق اکسپلورر 2 نفره (k2 sport series) با گرافیک 2018 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دو لایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر تا حداکثر 180 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به دو جفت پارو آلومینیمی ، دستگیره جلو و عقب قایق ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی اکسپلورر 2 نفره می باشد . قایق بادی اکسپلورر داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی  سی هاوک 3 نفره

قایق بادی سی هاوک قایقی از جنس پی وی سی و 3 لایه است که قابلیت نصب کیت و موتور را داراست .ظرفیت این قایق بادی تفریحی ، 3 نفر حداکثر وزن 360 کیلوگرم می باشد که قایقی ایده آل برای تفریح و ماهیگیری و خانواده محسوب می شود .از جمله متعلقات و خصوصیات قایق بادی سی هاوک 3 نفره تفریحی می توان به پمپ باد دستی ، پارو آلومینیمی ، کیف ابزار ، لنسر ماهی گیری ، طناب دور ، قفل پارو ،بالشتک نشیمن ، برچسب تعمیرات و قیمت مناسب آن اشاره کرد .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی کایاک K2

قایق بادی چلنجر کایاک 2 نفره با گرافیک 2020 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دولایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر حداکثر 200 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به توری حمل بار ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی و پارو آلومینیمی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق بادی باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی چلنجر کایاک 2 نفره می باشد . قایق بادی کایاک داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است. طراحی مهندسی شده این قایق موجب شده مصرف کننده از این محصول به راحتی استفاده نماید هنگام نشستن بر روی نشیمنگاه نهایت احساس راحتی و آرامش را احساس نماید. این قایق بادی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود نهایت تعادل را بر روی آب داشته و با رنگ بندی ویژه از مزیت های خوبی برخوردار می باشد.این قایق بادی در  دریا ، سد ، و آبهای آرام  و رودخانه ها و ...قابل استفاده می باشد.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

قیمت و مشخصات قایق بادی چلنجر 3 نفره

جنس این قایق بادی از پی وی سی ضخیم و دیواره های ان از دو لایه مجزا از هم تشکیل شده که جدا از هم باد می شود و کف این قایق نیز بادی است . چلنجر 3 با ظرفیت سه نفر و تحمل وزن حداکثر 320 کیلوگرم  طراحی شده است و امکاناتی از قبیل تشک نشیمن - پارو المینیومی - طناب دور - پمپ دستی مناسب و قابلیت نصب کیت وموتور و ... را داراست . این قایق بادی برای تفریح و ماهیگیری مناسب است.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات قایق بادی کایاک K1

قایق بادی چلنجر کایاک 1 نفره با گرافیک 2018 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دولایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 1 نفر حداکثر 100 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به توری حمل بار ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی و پارو آلومینیمی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی چلنجر کایاک می باشد . قایق بادی کایاک داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

قیمت و مشخصات قایق بادی اکسپلورر 200

قایق بادی اکسپلورر 200 با جنس پی وی سی قایقی مناسب سنین بالای 6 سال با ظرفیت 2 نفر تا 95 کیلوگرم است . این قایق بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد. از ویژگی این قایق ، پارو  ، پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات می باشد . سبک بودن این قایق ، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از  از ویژگی های دیگر این قایق بادی 2نفره است که موجبات تفریح و نشاط کودکان را فراهم می نماید.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

روش باد و خالی کردن:

برای باد کردن قایق بادی اینتکس ابتدا نازل بزرگ پمپ باد را بداخل دریچه کف بدنه قایق کرده ، بعد پمپ باد را داخل دریچه های بزرگ پیچی بگذارید و با فشار دست قایق را باد نمایید، دریچه های قایق با چرخاندن باز شده و قایق آماده به باد کردن میشود، باید توجه کرد تا قایق را به اندازه ای باد کنید که به بدنه فشار وارد نشود و نترکد، برای اینکه این نکته را بتوانید رعایت کنید در حین باد زدن بدنه را تست نمایید تا با فشار دست بدنه قایق براحتی انعطاف داشته باشد، نکته دانستنی این است که هر چه بدنه قایق شما سِفت تر شود هیچ کمکی به ایمنی بیشتر قایق نمینماید، بعد از اینکه قایق باد شد دریچه آنرا ببندید برای ابنکه بتوانید قایق را بهتر باد کنید بهتر است طبق شماره بندی ای که روی بدنه قایق کنار هر دریچه نوشته شده اینکار را انجام دهید، بعد از استفاده از قایق و جهت خالی کردن دریچه پستونکی کف قایق را درآورده و دریچه های پیچ شونده بدنه قایق را از قسمت پایینی که به بنده متصل است بچرخانید تا باد خارج شود، سپس بدنه را نیز تا کرده و داخل ساک حمل نمایید. 
 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

خرید قایق بادی اینتکس

خرید این محصول به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از قایق بادی اینتکس را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

 انواع قایق های بادی اینتکس را از ایلی تویز با قیمت مناسب خریداری کنید

قایق بادی اکسکورشن پرو دو نفره ، قایق اکسکورشن 4، قایق اکسکورشن 5، قایق چلنجر 2 ، قایق چلنجر 3 ، قایق مارینر 3 ، قایق مارینر 4 ، قایق اکسپلورر k2 ، قایق چلنجر کایاک 1 نفره ، قایق سی هاوک 2 ، قایق سی هاوک 3 ، قایق سی هاوک 4 ،قایق اکسپلورر 100 ، قایق اکسپلورر 200 و قایق اکسپلورر 300 از جمله قایق های بادی حرفه ای و کودک می باشند که به راحتی از نمایندگی ایلی توزی میتوان تهیه نمود .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات ، فروش عمده و تک محصولات بادی اینتکس فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید .

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram