نمایندگی و پخش محصولات اینتکس در شیراز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی و پخش محصولات اینتکس در شیراز

نمایندگی اینتکس عمده و تک در اصفهان و یزد

ایلی تویز سعی بر این دارد که با توجه به درخواست های مختلف از شهرهای کشور پهناور ایران نمایندگی خود را در این شهرها راه اندازی کند و تا کنون در استان های قم ، خراسان شهر مشهد ، استان آذربایجان شرقی شهر تبریز شهر آستارا ، استان آذربایجان غربی شهر ارومیه ، استان خوزستان شهر بندر عباس شهر اهواز  ، استان اصفهان شهر اصفهان ، استان شیراز شهر شیراز ، استان یزد شهر یزد ، استان مازندران شهر آمل َشهر بابل بابلسر ، استان ساری ،شهر گنبد شهر آق قلا شهر بندگز شهر رویان شهر نور شهر سیسنگان شهر چالوس شهر عباس آباد شهر متل قو شهر تنکابن شهر نوشهر شهر بندر انزلی شهر لنگرود شهر بندر عباس آباد ، استان گیلان شهر رشت ، شهر رامسر  و ... توانسته نمایندگی خود را به صورت رسمی راه اندازی کرده و محصولات بادی مورد نیاز عمده فروش ها ، مغازه های فروش محصولات اینتکس و مردم را نیز تامین کند.

محصولات بادی اینتکس شامل محصولات تفریحی می شوند از جنس پی وی سی که قابل باد شدن بوده و بسیار مستحکم می باشند.این محصولات بادی که شامل استخرهای بادی   مبل های بادی و کاناپه های بادی  قایق بادی  جکوزی بادی توپ بادی جامپینگ بادی خانه بادی کودک شناور های بادی تشک بادی روی آب عینک شنا و ست غواصی حلقه شنای بادی حلقه شنا شورتی بادی مناسب کودک پارک بادی کودک قلعه بادی کودک استخر های بادی ایزی ست استخرهای بادی پیش ساخته استخر های بادی فریمی تخت بادی بزرگسال تخت بادی کودک جلیقه بادی شنا بازو بند بادی شنا مناسب کودک و بزرگسال تشک بادی مسافرتی تشک بادی کمپینگ تشک بادی کوهنوردی پارک آبی بادی کودک استخر سرسره دار کودک استخرهای فواره دار کودک وسایل جانبی قایق موتور و کیت موتور قایق بادی موتور قایق بادی ماهیگیری مثل لامپ LED مناسب استخر لامپ LED تزئینی آتلیه لامپ LED مناسب روشنایی باغ لامپ LED مناسب داخل آب استخر لامپ LED مناسب مهمانی های داخل باغ لامپ LED مناسب عکاسی لامپ LED مناسب دکور و روشنایی منزل و... انواع وسایل سرگرمی بادی کودک دروازه بادی واتر پلو دروازه بادی گل کوچیک مناسب منزل ، باغ و... تور والیبال استخری تور بادی والیبال مناسب روی آب تور بسکتبال بادی  تور بادی بسکتبال مناسب استخر تور بادی بسکتبال مناسب باغ شناور بادی ماتادور انواع توپ های بادی و ... می باشد. 

محصولات بادی توسط چند شرکت تولید کننده با برندهای مختلف تولید می شود اما از سطح کیفی متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند . برند اینتکس برند آمریکایی می باشد که در کشور چین تولید و به سراسر دنیا ارسال می شوند.

شرکت بازرگانی ایلی تویز با واردات محصولات بادی اینتکس به صورت مستقیم از شرکت اینتکس در چین سعی بر این دارد که با حذف واسطه ها و فروش مستقیم به عمده فروش ها یا به صورت فروش آنلاین و حضوری به مردم عزیز قیمت را تا حد امکان پایین آورده تا خرید برای اقشار مختلف امکان پذیر باشد . 

ایلی تویز با توجه به سابقه ای بیش از 12 سال در واردات و پخش و فروش محصولات بادی اینتکس توانسته توانایی خود را در جلب رضایت خریدار اثبات کند و ازین پس نیز سعی دارد با برگزاری جشنواره های مناسبتی و فصلی جوایزی را برای خریدارن خود در نظر بگیرد . این قرعه کشی ها به در اینستاگرام رسمی ایلی تویز به صورت پخش زنده یا همان لایو انجام شده و برندگان طی 24 ساعت جوایز خود را دریافت میکنند .

ایلی تویز این محصولات را به صورت خرید حضوری ، تلفنی ، آنلاین :

 

 از طریق سایت :     www.ilitoys.com 

 از طریق اینستاگرام :       intex_ilitoys 

 از طریق کانال تلگرام :           ilitoys@ 

تلفن های تماس : 

021-55576343

021-55576345

09011042401

 

در دسترس کاربران و مشتریان خود به صورت عمده و تک قرار میدهد . خرید بی واسطه موجب خرید با کیفیت اصلی و قیمت مناسب می شود .

از جمله محصولات اینتکس که در ایلی تویز ارائه می شود می توان به دسته بندی های زیر که هرکدام شامل ده ها محصول می شوند اشاره کرد : 

برای مشاهده صفحه اصلی سایت ایلی تویز اینجا کلیک کنید.

 مجموعه محصولات تفریحی بادی ، خانواده بزرگ اینتکس 

مجموعه بازی و سرگرمی :

حیوانات پرشی

بازی و سرگرمی

توپ ورزشی

توپ بادی

جامپینگ 

خانه کودک

پارک کودک

-مجموعه استخر های بادی :

وان بادی اینتایم

استخر بادی

 

پارک آبی کودک

استخر فریمی

استخر ایزی ست 

لوازم جانبی استخر 

مجموعه وسایل بادی شنا و غواصی :

 - حلقه بادی 

حلقه شورتی 

 

جلیقه و بازو بند 

 

عینک و کلاه شنا 

 

تشک و شناور روی آب

مجموعه مبل و کاناپه های بادی

مجموعه تخت خواب های بادی

مجموعه قایق های بادی 

 

مجموعه تشک بادی و کمپینگ 

مجموعه جکوزی بادی 

وسایل جانبی

و...

مزیت خرید از نمایندگی اینتکس

نمایندگی اینتکس مانند هر برند معتبر دیگری به محصولات غیر اورجینال ، متفرقه و حتی برند های اورجینال دیگر اجازه فروش در نمایندگی خود را نمی دهد . خرید از نمایندگی اصلی این اطمینان را به شما می دهد که محصول اورجینال و سالم به دستتان می رسد . اینتکس کمپانی آمریکایی می باشد که محصولات خود را در چین تولید و به جهان ارزه می نماید. نمایندگی اصلی اینتکس در ایران را با مشاهده چند سایت فروش محصولات اینتکس میتوانید تشخیص دهید. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

 

 

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 تلفن: 

02155576345

02155576343

09011042401

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram