ارزانترین چادر بازی کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

ارزانترین چادر بازی کودک

چادرهای بادی و چادر های اسکلت دار کودک

بعضی از والدین، کودکان و احساسات آنها را دست کم می گیرند در شرایطی که کودکان دوست داشتنی بمب احساسات هستند. خیلی از موضوعاتی که والدین بی تفاوت از کنار آن رد می شوند کودکان به شدت روی آن موضوع حساس می شوند. این موضوع را از این جهت بیان کردیم که اگر می بینیم فرزندمان از اتاق خواب خود فراری شده اند شاید یک دلیل آن تکرار و عدم تنوع در دکوراسیون اتاق کودک است و کودک نمی داند خواسته خود را چطور بیان کند. چادرهای بازی کودک یکی از جمله تفریحات سالم و مهیج کودک در اتاق خواب او به شمار می آید . یکی از پر کاربردترین و پر طرفدار ترین این چادر ها چادر باب اسفنجی و کلبه پرنسس محصول شرکت اینتکس می باشد که با ظاهر بسیار زیبا و طراحی متفاوت خود نظر هر کودکی را به خود جلب می کند.

چادر های بازی و سرگرمی کودکان، خردسالان و همچنین نوزادان از جمله دیگر محصولات سرگرمی برای سنین پایین بوده که از انواع مختلفی بهره مند هستند. چادر های بازی در دو نوع بادی و پارچه ای تولید شده که از کیفیت های بسیار مناسبی بهره مند هستند. چادر های بازی نیز همانند بسیاری از محصولات بادی و غیر بادی از چند نوع مدل طراحی شده که این انواع عبارتند از: چادر های بازی طرح کلبه، چادر های بازی طرح سرخپوستی، چادر های بازی بادی ساده، چادر های بازی ترکیبی( هم کاربرد به عنوان استخر هم چادر بازی )، چادر های بازی دوکاره (هم به عنوان شناور هم به عنوان چادر بازی )، چادر های بازی قابل حمل، چادر های بازی بادی و ... . چادر های بازی کودکان می توانند برای استراحت و خواب نوزادان نیز استفاده کرد. قابلیت های بسیار مهم این چادر های بازی داشتن مقاومت مناسب در برابر نور آفتاب و همچنین برخورد آب می باشد. برای خرید چادر بازی مناسب برای فرزندان خود می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری از شرکت ایلی تویز اقدام به خرید نمایید.
چادر بازی کودک توسط برند های مختلفی تولید و عرضه شده که از معروف ترین آنها می توان به چادر بازی اینتکس اشاره کرد. البته شرکت های دیگری مانند شرکت های ایرانی نیز اقدام به تولید چادر های بازی کرده اند که توسط نمایندگی اینتکس در ایران ایلی تویز عرضه می شود. چادر های بازی اینتکس همگی ساختار اسکلت دار داشته که بدنه اصلی توسط فریم های مخصوصی راه اندازی می شود. تولید این چادر های تفریحی کودکان در رنگ و طرح های مختلف باعث افزایش بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان شده است. یکی از خصوصیت های اصلی چادر های بازی حجم و وزن کم آنها بوده تا امکان حمل و استفاده در هر مکانی را فراهم سازد. چادر بازی کودک در مدل های مختلفی از نظر طراحی و ساختار بدنه تولید شده اند که از جمله رایج ترین آنها می توان به چادر بازی اسکلت دار ، چادر بازی بادی ، چادر بازی چندکاره ، چادر بازی ترکیبی و... اشاره کرد.  یکی از ویژگی های اصلی بین چادر های بازی نیز می توان به راه اندازی سریع و بدون دردسر آنها اشاره کرد. البته چادر بازی بادی کودک در این میان تفاوت زیادی با مدل های غیر بادی داشته که برای راه اندازی آنها نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه ایلی تویز خواهد بود. این چادر های کودک نیز از جنس PVC ساخته شده و تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده که امری طبیعی برای تمامی محصولات بادی محسوب می شود به همین جهت می بایست مراقبت های لازم را از این چادر را در دستور کار قرار داد.
از نظر ابعاد و ظرفیت نیز بین کلبه بازی کودک و چادر های بازی کودک تفاوت زیادی وجود نداشته و همگی آنها چه مدل های بادی و چه مدل های غیر بادی  در ابعاد های مشخصی تولید گشته اند تا امکان استفاده از آنها در هر مکانی مانند اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، مهد کودک ها و ... فراهم باشد. برای خرید چادر بازی کودک و انواع کلبه بادی کودک کافیست به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری محصول خود را در شرکت ایلی تویز ثبت سفارش کرده تا با مشاوره لازم از همکاران ما به بهترین گزینه ممکن دست پیدا کنید.

برای اطلاع از قیمت چادرها و کلبه های بازی کودک ایلی تویز اینجا کلیک کنید.

مشخصات چادر بازی دوکاره ایستگاه بستنی

چادر بازی بادی و استخر کودک طرح ایستگاه بستنی فروشی محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید. جنس این چادر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس یکی از جذاب ترین ها در بین استخر های بادی کودک می باشد. بستنی های بادی در قسمت جلویی استخر که قابل جدا شدن و اسباب بازی کودک می باشد یکی از زیبایی ها و جذابیت های این محصول برای کودکان محسوب می گردد . سایبان این چادر بازی و استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در طراحی این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است .  این استخر  مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

102 cm
127 cm
99 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات چادر بازی دوکاره مدل کالسکه پرنسس

کالسکه پرنسس یکی از محصولات دو کاربرده کودک از سری محصولات 2019 شرکت اینتکس محسوب می گردد که از جنس پی وسی بسیار مقاوم ضد حساسیت و ضد آب می باشد که برای سنین +3 سال طراحی شده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. این شناور بادی intex دارای سایبان بوده که هنگام استفاده در فضای بیرونی یا روی آب از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری می کند . کالسکه پرنسس بادی دارای یک اسب بادی جداگانه در قسمت جلوی خود می باشد .این محصول بادی اینتکس یکی از پرفروش ترین های شرکت اینتکس محسوب می شود.  در کناره ورودی این کالسکه بادی دو دستگیره جهت اینجاد تعادل برای کودک هنگام سوار شدن و همچنین جهت هدایت کالسکه درون آب توسط والدین تعبیه شده است . این کالسکه بادی دوکاره قابل استفاده در آب ، فضای بیرونی و داخل منزل بوده و همچنین اسب بادی کالسکه پرنسس به ابعاد 124 سانتی متر طول و 58 سانتی متر عرض و 66 سانتی متر ارتفاع می باشد .

135 cm
145 cm
104 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات چادر بازی

چادر بازی یکی از محصولات بازی و سرگرمی پر طرفدار کودکان از خانواده محصولات اینتکس می باشد که با طراحی و رنگبندی جدید 2018 خود توجه کودکان بسیاری را به خود جلب کرده است . چادر بازی اینتکس تشکیل شده از یک سفره و یک سری لوله و اتصالات از جنس پی وی سی نشکن ساخته شده که نرم و قابل انعطاف می باشد. از سرهم بندی این وسایل اسکلت چادر ساخته می شود و بعد از آن سفره بر روی اسکلت کشیده می شود . این محصول intex دارای درب ورودی و پنجره در بالای چادر نیز می باشد .

75 cm
95 cm
107 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات چادر بازی مدل کلبه پرنسس

کلبه پرنسس یا چادر پرنسس از جمله محصولات بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد که مناسب برای کودکان بوده و از ظاهر بسیار شکیلی و رنگبندی بسیار شاد و خاصی برخوردار می باشد طراحی این کلبه به گونه ای است که از وسط دو تکه شده و تبدیل به دو چادر بازی مجزا می شود که هم به زیبایی کار و هم به کارایی آن می افزاید. این کلبه بادی intex دارای یک مبل و یک زیر پایی نیز می باشد . جنس این کلبه بادی از پی وی سی بسیار مستحکم می باشد. این کلبه قابل استفاده در منازل و فضای باز نیز می باشد و اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان شما فراهم می کند . 

109 cm
124 cm
122 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات چادر سرخ پوستی 

چادر سرخپوستی اینتکس از جمله محصولات پر فروش و پرطرفدار این شرکت محسوب می گردد . جنس این چادر از پی وی سی بسیار با کیفیت است . طراحی روی چادر به شکل آبرنگی بوده که ظاهر این چادر را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است . در این چادر intex یک پنجره و در جهت مخالف آن یک درب طراحی شده است که زیبایی این چادر را دو چندان کرده است . چادر سرخپوستی قابلیت استفاده در منزل ، پارک ، مسافرت و ... را برای کودکان شما دارد. 

122 cm
122 cm
157 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات پارک کودک دونات

پارک بادی دونات از جمله محصولات اینتکس سری 2019 از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 9 تا 18 ماه می باشد .  دیواره های پارک بادی ، پی وی سی شیشه بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است . کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک بادی به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. قابل توجه اینکه کف این پارک بادی دارای دریچه ای جهت شستو شو و نظافت محیط بازی کودک تعبیه شده است . ازین پارک بادی کودک نمیتوان به عنوان استخر بادی استفاده کرد.

127 cm
61 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید محصولات بازی و سرگرمی کودک و سایر وسایل بازی بادی و غیر بادی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.  

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram