فروش ویژه قایق ها بادی شناورهای بادی فانتزی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش ویژه قایق ها بادی شناورهای بادی فانتزی اینتکس

قیمت شناور بادی جزیره 

شناور بادی اینتکس یکی از پرفروش ترین محصولات بادی اینتکس است و با داشتن طراحی زیبا به شکل فلامینگو و اسب شاخدار بادی و کاربردهای فراوان برای کودکان و بزرگسالان سرگرمی و آرامش در فصول گرم سال فراهم می آورد. این محصول بادی با بهترین مواد پی وی سی درجه یک و استاندارد ترین دوخت (پرس بدنه) با مجهز ترین دستگاه های روز دنیا تولید شده و از نظر حجم و اندازه بسته بندی بسیار کوچک بوده که به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد . از دیگر خصوصیات این شناور  بادی اینتکس میتوان به قیمت ارزان , وزن سبک , جذابیت بالا برای بزرگسالان و کودکان , طول عمر بالا , کیفیت اصلی اینتکس , اشاره کرد . برای خرید شناور شورتی بادی کودک اینتکس با همکاران ما در قسمت فروش شناور بادی اینتکس به صورت تلفنی و یا حضوری در نمایشگاه ایلی تویز و محصولات بادی تماس حاصل فرمائید . 

 از جمله محصولات بادی اینتکس که میتوان به آن اشاره کرد شناور های بادی قایق های بادی فانتزی جلقه های بادی کودک و بزرگسال تخته شنا و ... اشاره کرد . شناور جزیره فلامینگو و اسب شاخدار در دو سبک و اندازه مختلف با امکانات متفاوت در سایت ایلی تویز آماده ارائه به مشتریان گرامی با هر رده سنی می باشد . از جمله امکانات این شناور جزیره بادی که دارای ظرفیت 4 تا 6 نفر می باشد میتوان به یخچال ، جای بطری ، سکوی شنا و... اشاره کرد .  این محصول را میتوان در استخر و آب های آرام رود خانه ها و دریاها و ... قابل استفاده می باشد . این قایق بادی فانتزی را میتوان با قیمت عمده از سایت ایلی تویز یا به صورت حضوری از شرکت ایلی تویز خریداری کنید . ازین محصولات به دلیل ظاهر بسیار متفاوت و جذاب و متنوع می توان در آتلیه ها و برای تبلیغ محصولات مشابه به عنوان دکور و در طراحی صحنه ازین شناورهای بادی استفاده کرد .

شناور های بادی به دو دسته تشک بادی روی آب و شناور بادی رو آب تشکیل می شوند . که در این به شناورهای بادی روی آب اینتکس می پردازیم . شناورها بادی اینتکس از جنس پی وی سی مستحکم و مقاوم در برابر برخی از ضربات طراحی و تولید شده است . با توجه به داشتن این استحکام از برخورد جسم تیز با این شناورهای بادی باید خودداری نمود . شناورها بادی اینتکس دارای چند طرح مختلف به شکل شناور بادی قو شناور بادی فلامینگو شناور بادی اردک شناور بادی طاووس شناور بادی اسب شاخدار و شناور بادی روی آب طرح وال و... می باشند .

این شناورهای بادی در دو سایز طراحی شده است شناور بادی کودک شناور بادی بزرگسال که هرکدام ظرفیتی بالای یک نفر دارد. برای خرید شناور های بادی باید دقت داشت که برند مورد نظر مورد تایید ایزوهای جهانی باشد . اینتکس یکی از برندهای معتبر در تولید محصولات بادی و شناور های بادی می باشد که مورد تایید بوده و در سراسر جهان در حال حاضر نمایندگی داشته و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.  این شناورهای بادی توسط پمپ بادی دستی و برقی قابل باد زدن و راه اندازی می باشد که این پمپ ها بادی نیز با برند اینتکس در سایت ایلی تویز قابل تهیه و خریداری با قیمت بسیار مناسب می باشد . 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک و شناورهای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

شناور بادی جزیره فلامینگو 

شناور جزیره فلامینگو  یکی از زیباترین ، خاص ترین محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی از جنس پی وی سی مقاوم , ضد آب و ضد حساسیت می باشد . جزیره شناور بادی فلامینگو برای رده سنی بزرگسال سال طراحی شده است . شناور بادی intex با طراحی منحصر به فرد به شکل فلامینگو و ترکیب رنگ فوق العاده به کار رفته در این شناور بادی ، این محصول را بین خریداران خود بسیار پر طرفدار و پرفروش کرده است . کف این شناور بادی به گونه ای طراحی شده است که سرنشینان در دور این شناور بادی نشسته و پاها در اب قرار می گیرد و از دریچه ای که در کانون این شناور بادی قرار گرفته می توان در اب پرید و یا از زیر شناور به داخل ان امد که بسیار هیجان انگیز و متنوع می باشد.  این طراحی منحصر به فرد این شناور بادی محبوبیت این محصول را دو چندن نموده است . این محصول بادی دارای دستگیره در اطراف برای حفظ تعادل اشخاص و یک سکو جهت رفتن افراد به داخل آب و بازگشتن آن ها به شناور می باشد . داخل این جزیره شناور بادی 4 عدد جای بطری تعبیه شده است . ازین محصول می توان در استخر بزرگ، آب های آرام و ... استفاده نمود . 

315 cm
358 cm
163 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

شناور بادی جزیره اسب شاخدار 

شناور جزیره اسب شاخدار  یکی از زیباترین ، خاص ترین محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی از جنس پی وی سی مقاوم , ضد آب و ضد حساسیت می باشد . جزیره شناور بادی اسب شاخدار برای رده سنی بزرگسال سال طراحی شده است . شناور بادی intex با طراحی منحصر به فرد به شکل اسب شاخدار و ترکیب رنگ فوق العاده به کار رفته در این شناور بادی ، این محصول را بین خریداران خود بسیار پر طرفدار و پرفروش کرده است . کف این شناور بادی به گونه ای طراحی شده است که پای نفراتی که داخل شناور نشسته اند داخل آب قرار میگیرد و سرنشینان می توانند برای بیررون پریدن و سوار شدن به این شناور از دریچه وسط نیز استفاده کنند که بسیار مهیج و نشاط اور است. این طراحی منحصر به فرد این شناور بادی محبوبیت این محصول را دو چندن نموده است . این محصول بادی دارای دستگیره در اطراف برای حفظ تعادل اشخاص و یک سکو جهت رفتن افراد به داخل آب و بازگشتن آن ها به شناور می باشد . داخل این جزیره شناور بادی 4 عدد جای بطری تعبیه شده است . ازین محصول می توان در استخر بزرگ، آب های آرام و ... استفاده نمود . 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

شناور بادی لاکچری براق  

شناور بادی لاکچری براق با رنگ طلایی یکی از زیباترین ، خاص ترین و پرفروش ترین محصولات اینتکس به شمار می آید . این محصول بادی از جنس پی وی سی مقاوم , ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی لاکچری برای رده سنی بزرگسال طراحی شده است . این شناور بادی intex دارای دو تکیه گاه برای دست و یک جای بطری در اطراف خود می باشد . شیارهای قسمت نشیمن و تکیه گاه این شناور منحصر به فرد از ایجاد تعرق هنگام خوابیدن یا نشستن بر روی آن جلوگیری می کند. طراحی و ترکیب رنگ این شناور بادی این محصول را پر طرفدار و پرفروش کرده است . شناور بادی لاکچری دارای دو محفظه باد در چپ و راست خود بوده و از برهم خوردن تعادل بر روی آب جلوگیری می کند . ازین محصول می توان در استخر و آب های آرام  به منظور آفتابگیری و یا خوابیدن روی آب استفاده نمود . 

135 cm
188 cm
61 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

شناور بادی روی آب گلبرگ

شناور بادی طرح گلبرگ یکی از زیباترین ، خاص ترین و پرفروش ترین محصولات اینتکس به شمار می آید . این محصول بادی از جنس پی وی سی مقاوم , ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی گلبرگ برای رده سنی بزرگسال طراحی شده است . این شناور بادی intex دارای یک جای بطری در اطراف خود می باشد . شیارهای قسمت نشیمن و تکیه گاه این شناور منحصر به فرد از ایجاد تعرق هنگام خوابیدن یا نشستن بر روی آن جلوگیری می کند. طراحی نشیمن شیشه ای و ترکیب رنگ سفید و آبی این شناور بادی ، این محصول اینتکس را پر طرفدار و پرفروش کرده است . طراحی منحصر به فرد این محصول بادی intex به شکل گلبرگ و گیره اتصال اطراف شناور موجب شده تا شما بتوانید چندین شناور را به شکلی درون عکس مشخص می باشد به یکدیگر توسط این گیره ها متصل کنید . ازین محصول می توان در استخر و آب های آرام  به منظور آفتابگیری و یا خوابیدن روی آب استفاده نمود . 

124 cm
193 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

شناور بادی روی آب لاکپشت 

شناور بادی لاکپشت محصولی جدید 2020 از محصولات اینتکس به شمار می آید . این شناور بادی intex از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . شناور بادی لاکپشت به دلیل طراحی بسیار منحصر به فرد خود و چاپ 3 بعدی بی نظیر بسیار مشابه به لاکپشت قول پیکر واقعی موجب شده تا دربین خریداران شناورهای بادی اینتکس مورد توجه بسیاری قرار گرفته شود . این شناور بادی لاکپشت اینتکس دارای دو دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین بوده و دو دست و دو پا که در اطراف این شناور قرار دارد از برهم خوردن تعادل لاکپشت برروی آب جلوگیری می کند. ازین محصول می توان در استخر ، آب های آرام و ... به منظور تفریحات آبی استفاده نمود.

170 cm
191 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

انواع تشک و شناورهای روی آب

تشک بادی لاکپشت شناور بادی فلامینگو جزیره فلامینگو جزیره اسب شاخدار  قیمت اسب شاخدار قیمت شناور فلامینگو شناور گلبرگ شناور لاکچری تشک بادی روی آب گربه ، تشک بادی روی آب سگ ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، تشک بادی روی آب چیپس ، تشک بادی روی آب استیکر ،  شناور بادی روی آب فلامینگو ، تشک بادی روی آب رز قرمز ، شناور بادی روی آب اسب شاخدار ، تشک روی آب بادی هات داگ ، تشک بادی روی آب همبرگر ،  تشک بادی روی آب پیتزا ، تشک بادی روی آب قلب ، تشک بادی روی آب هندوانه ، تشک بادی روی آب توت فرنگی ، شناور بادی فرش روی آب ، شناور جزیره فلامینگو ، شناور جزیره اسب شاخدار ، شناور کالسکه پرنسس ، تشک روی آب بالشدار ، تشک روی آب طرح wave ، شناور ماتادور ، شناور بادی اردک ، شناور بادی طاووس ، تشک روی آب توری دار ، شناور روی آب قو ، شناور وال مشکی ، تشک روی آب پرتقال ، تشک روی آب آبنبات ، تشک روی آب بستنی قیفی ، تشک روی آب بستنی  ، تشک روی آب شیبدار ، تشک موج سواری روی آب ، تشک بادی بالش دار اسپلش ، قیمت انواع تشک روی آب ، انواع تشک و شناور روی آب اینتکس    تشک بادی روی آب با قیمت مناسب     انواع تشک آفتابگیری     سایت فروش تشک بادی     فروش آنلاین تشک بادی    خرید تشک بادی با قیمت مناسب      خرید حضوری تشک بادی      حراج تشک بادی روی آب     خرید اینترنتی تشک بادی روی آب    تشک بادی استخری    تشک بادی مخصوص آفتاب گیری روی آب  خرید آنلاین تشک بادی استخری   و تشک بادی استخری اینتکس 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب محصول مورد نظر با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

  

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram