نمایندگی فروش توپ بادی بامپربال و واتربال ورزشی تفریحی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش توپ بادی بامپربال و واتربال ورزشی تفریحی

بامپربال و واتربال ، عمده و تک به قیمت عمده 

واتر بال (توپ حبابی), بامپربال(توپ سپری), المان های تبلیغاتی می باشد.
واتر بال و بامپربال هر کدام از دو توپ جداگانه از پلاستیک شفاف و انعطاف پذیر به نام pvc که ضد آب می باشد، ساخته شده اند و توپ داخلی و خارجی توسط صدها قطعه طناب به یک دیگر متصل شده اند.
زورب بال یک توپ بزرگ است که فرد به داخل آن رفته و بازی فوتبال یکی از بازی هایی می باشد که میتوان با این توپ ها انجام داد  .
این تفریح روی یک سطح مسطح مانند زمین فوتبال انجام شود،که امکان کنترل بیشتر سوارکاران را فراهم میکند.


بامپربال وسیله ای بسیار هیجان انگیز و جذاب برای بازی های دسته جمعی می باشد، که افراد داخل توپ های مجزا قرار گرفته و همانند بازی فوتبال توپ را هدایت می کنند و با برخورد به یکدیگر بسیار لحظات شگفت انگیزی را تجربه می کنند.
جالب است بدانید برای این بازی مهیج در ایران لیگی تحت عنوان لیگ فوتبال حبابی تشکیل شده است.

توپ های بادی استاندارد برای داخل سالن و فضای باز در ابعاد و قطرهای مختلف با حداقل قیمت در فروشگاه ایلی تویز موجود می باشد .

واتر بال یک ابزار تفریحی دوست داشتنی است که اغلب آن را در شهربازی ها دیده ایم. یک گوی شیشه ای که یک ورودی زیپی برای ورود کودکان و بزرگسالان دارد و با بستن زیپ آن افراد می توانند با تکان دادن به توپ مشغول بازی شود. این گوی ها که با نام واتر بال در سطح جهان شناخته اکنون در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز موجود بوده و یکی از با کیفیت ترین آنها را می توانید خریداری کنید. بدنه این واتر بال حدود 200 سانتی متر قطر داشته و از جنس پی وی سی سخت ساخته شده. این واتر بال در رنگ شفاف تولید شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. می توانید آن را در استخر ها و آبهای آرام و حتی استخر های پیش ساخته اینتکس مورد استفاده قرار دهید. 

 

توپ های بادی واتر بال ،توپ های بادی شیشه ای می باشد با زییپ ضد آب و غیر قابل نفوذ که برای شناور ماندن روی آب و تفریجات آبی استفاده می شود و از دیگر موارد استفاده توپ های واتربال در کویر و ماسه زار است و غلتیدن در این تپه های شنی بسیار مفرح و جداب می باشد.

با باد کردن این توپ و بستن زیپ شخص داخل توپ روی آب شناور مانده و تفریح و سرگرمی حذاب روی آب را می توان با این توپ های شیشه ای بادی باکیفیت انجام داد.

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع توپ های واتربال و بامپربال می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram