تشک بادی لیزی بگ و کاناپه بادی لیزی بگ lazy bag - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تشک بادی لیزی بگ و کاناپه بادی لیزی بگ lazy bag

تشک بادی مسافرتی لیزی بگ 

در دنیای امروزی نیاز به سفر یکی از الویت های اصلی زندگی محسوب می شود چرا که دغدغه های بیشتری ایجاد شده است . در سفر کردن چه دور چه سفرهای نزدیک به محل سکونت یا حتی کوهنوردی ، تفریحات روزانه متفرقه خارج از منزل نیاز به وسایل قابل حمل و کم جا برای استراحت و راحتی هرچه بیشتر در محیط بیرون از خانه احساس می شود . وسایل و تجهیزات مختلفی برای این موضوع موجود می باشد که یکی ازین تجهیزات تشک بادی یا به نوعی کاناپه بادی لیزی بگ می باشد که بدون هیچ گونه تجهیزات جانبی و در کمترین زمان قابل باد کردن و استفاده در هر مکانی می باشد . ازین کاناپه باد ی یا تشک بادی لیزی بگ می توان در کوه نوردی برای استراحت در کمپ ها و حتی سخره های سخت ،در ساحل دریا ها برای استراحت و افتابگیری کنار ساحل یا کنار رودخانه ها ، درفضاهای بیرونی چمنی یا خاکی و حتی برروی آب نیز به عنوان تشک روی آب قابل استفاده می باشد . برای باد کردن این تشک بادی نیاز به پمپ باد یا دستگاه خاصی نمی باشد . به این صورت می باشد که لبه های بیرونی این تشک بادی را با دو دست گرفته به چپ و راست حرکت می دهیم تا هوای محیط به داخل لیزی بگ پر شود بعد از چند بار تکرار این حرکت و گره زدن سر تشک با استفاده از ابزاری که داخل تشک برروی لبه آن تعبیه شده تشک هوا را محبوس کرده و اماده استفاده می باشد . به همین سادگی .

 طریقه باد کردن لیزی بگ

با استفاده از حرکت دست به سمت چپ و سپس حبس کردن باد و دوباره حرکت دست و باز کردن دهانه لیزی بگ به جهت مخالف و تکرار این حرکت بعد از چند دقیقه باد حبس شده داخل تشک به اندازه مورد نظر و کافی رسیده و طبق عکس زیر می توانید دهانه تشک بادی لیزی بگ را با استفاده از ابزاری که در دهانه خود تشک تعبیه شده است لیزی بگ را گره زده تا هوای داخل آن خارج نشود . حال تشک شما آماده استفاده در هر جایی که نیاز دارید می باشد .

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع تشک های بادی لیزی بگ و کاناپه بادی لیزی بگ می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram