نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس

قیمت استخر آماده ، قیمت استخر اسکلت دار ، قیمت استخر فریمی اینتکس

از گذشته تا به امروز رفتن به استخر در روزهای داغ تابستان یکی از بهترین تفریحات مردم در سراسر دنیا بوده است؛ شاید داشتن یک استخر مجهز با بهترین امکانات در گوشه حیاط یا ویلا آرزویی بزرگ بود؛ اما حالا با وجود استخر پیش ساخته به راحتی یک استخر مناسب و عالی در خانه تان خواهید داشت.

استخر پیش ساخته و آماده برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد، از جمله موارد استفاده این استخر ها میتوان به استخر های آب درمانی، استخر برای ویلا، استخر جهت کشاورزی، استخر پرورش ماهی و استخر های منبعی برای نگهداری آب اشاره کرد ، یکی از پُر کاربرد ترین استفاده از این محصولات مواردی است که نیاز به ساخت و احداث استخر های بتونی و استخر سیمانی باشد چرا که استخر آماده و پیش ساخته براحتی کمتر از دو ساعت قابل نصب است، هزینه ساخت استخر های بتونی در مقابل استخر های آماده بسیار بالاتر است و در ضمن این استخر ها قابل حمل و نقل و جابجایی میباشند و میتوانید از فضای اشغال شده این استخر ها در زمستان براحتی استفاده کنید و هر زمان نیاز بود استخر خود را جمع نمایید، اکثر استخر های آماده لوازم اضافی همچون نردبان و زیر انداز و روکش و پمپ تصفیه آب دارند، استخر های آماده در دو مدل ایزی ست و استخر فریم دار یا پایه دار توسط کمپانی اینتکس تولید می شوند، نوع بادی این استخر ها در ابعاد کوچک و بزرگ مناسب برای استفاده در خانه و ویلا ها و یا حیاط و پشت بام ساخته شده و نوع فریمی استخر آماده نیز در دو سایز خانگی و ویلایی موجود می باشد. شرکت اینتکس تحت لیسانس آمریکا در چین این نوع محصولات و محصولات متنوع زیادی را تولید می نماید.

با ساخت یک استخر پیش ساخته در منزل یا ویلای شخصی خود در ابعاد و اندازه های مختلف، می‌توان از کلیه مزایا و امتیازات این استخر برخوردار شد. نصب و راه‌اندازی سریع این محصول و حمل و نقل آسان از بهترین دلایل استفاده این نوع استخر است.  استخر پیش ساخته می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند یک استخر کاملا مجهز و استاندارد را مورد استفاده قرار دهند، بسیار مناسب باشد. استخر پیش ساخته در جنس و ابعاد بسیار مختلفی ساخته می‌شود و این موضوع باعث شده تا بتوان از انواع مختلف آن استفاده‌های بسیار زیادی برده شود، زیرا معمولا این نوع از استخرها دارای امکانات بسیار ویژه‌ای هستند، این موضوع باعث شده تا استفاده از این محصول در طی سال‌های گذشته بسیار بیشتر از قبل شود.  استخر پیش ساخته معمولا قابلیت حمل و نقل بسیار آسان و ساده‌ای داشته و در هر مکانی قابل استفاده هستند. این نوع استخر می‌تواند به صورت دایره‌ای یا گرد و به صورت مربعی یا مستطیلی باشد.

 

برای مشاهده انواع استخرهای بادی و پیش ساخته اینجا کلیک کنید

قیمت استخر پیش ساخته بزرگ

استخر پریزم فریم با طول و عرض 274 * 549 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی پیش ساخته intex با حجم آب 17203 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، روکش روی استخر ، زیر انداز ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

274 cm
549 cm
132 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

استخر ایزی ست با قطر457 سانتی متر 

 استخر ایزی ست با قطر 457 یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر با ابعاد 122 * 457 cm یکی از مناسب ترین مدل ها برای استفاده در حیاط منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . این محصول اینتکس که استخر ایزی ست نام دارد با آسان ترین روش راه اندازی می شود . حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex  قابلیت نصب پمپ تصفیه و هیتر گرم کننده آب را نیز بر روی خود دارد. از مزیت های این استخر بادی اینتکس میتوان به نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، روکش روی استخر ، زیر انداز برای زیر استخر و پمپ تصفیه آب قوی اشاره کرد که قدرت این پمپ تصفیه 3785 لیتر بر ساعت می باشد. حجم آب این استخر اینتکس 14141 لیتر است . این محصول دارای دریچه تخلیه آب بوده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است. استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده در پشت بام یا حیاط منازل ، مهد کودک ها ،فضاهای بیرونی ، ویلاها و ... می باشد. زمان آماده سازی این استخر intex برای آبگیری 15 دقیقه می باشد .

457 cm
122 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت استخر فریمی

استخر فریمی با طول 260 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 65 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 2282 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر  اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

160 cm
260 cm
65 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت استخر پریزم فریم 

استخر پریزم فریم با طول و عرض 244 * 488 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

244 cm
488 cm
107 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی و پیش ساخته خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram