قیمت انواع تیوپ بادی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت انواع تیوپ بادی اینتکس

انواع تیوپ بادی اینتکس

تیوپ بادی روی آب مناسب برای آفتابگیری و استراحت روی آب یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات بادی اینتکس محسوب می شود که از آن به میزان قابل ملاحظه ای در فصول گرم سال بهره گرفته می شود. این  حلقه های بادی به واسطه طراحی منحصر به فرد و چاپ 3 بعدی و جذاب و تنوعی که از آن برخوردار می باشند، سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص میدهند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تیوپ های بادی قیمت مناسب ، وزن سبک و بسته بندی محصول است که به واسطه همین می توان به آسانی این تیوپ ها را جا به جا کرده و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. 

 

مشخصات تشک بادی روی آب استیکر

تشک روی آب استیکر با طراحی 2018 از محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک بادی با ظرفیت دو نفر تا وزن 200 کیلوگرم برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است . این تشک روی آب اینتکس با چاپ بسیار جذاب استیکر لبخند و رنگ فوق العاده زیبای خود نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا بسیار پرفروش و پر طرفدار نیز باشد . این تشک روی آب به دلیل داشتن طناب دور به عنوان دستگیره و طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و آرام بوده که ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد

مشخصات تشک بادی روی آب چیپس

تشک بادی روی آب چیپس ، طرحی جدید از تشک های بادی محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک بادی 2018 با ظرفیت یک نفر برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است .  تشک بادی روی آب اینتکس با چاپ بسیار با کیفیت و ظاهر فوق العاده زیبا و طبیعی خود به شکل بسته چیپس نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا جزء پرفروش ترین های محصولات بادی اینتکس قرار گیرد . این تشک بادی روی آب به دلیل طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و ... می باشد. ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد .

مشخصات تشک بادی روی آب پیتزا

تشک بادی روی آب پیتزا طرحی جدید از تشک های بادی روی آب محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک با ظرفیت یک نفر برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است .  تشک بادی روی آب اینتکس با چاپ 3بعدی پیتزا و رنگ فوق العاده زیبا و طبیعی خود نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا جزء پرفروش ترین های محصولات بادی اینتکس قرار گیرد . این تشک بادی روی آب به دلیل طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و ... می باشد. ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد . در اطراف این تشک پیتزایی 4 گیره اتصال به سایر تشک های پیتزایی مشابه خود قرار دارد که با اتصال 8 تشک به یکدیگر  تشکیل یک پیتزای گردو کامل را می دهند . 

مشخصات تشک بادی روی آب پرتقال

تشک بادی روی آب پرتقال طرحی جدید از تشک های بادی روی آب محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک بادی 2018 با ظرفیت یک نفر برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است .  تشک بادی روی آب اینتکس با چاپ 3بعدی وبرجسته پرتقال و ظاهر فوق العاده زیبا و طبیعی خود به شکل تکه پرتقال نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا جزء پرفروش ترین های محصولات بادی اینتکس قرار گیرد . این تشک بادی روی آب به دلیل طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و ... می باشد. ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد .

انواع تشک و شناورهای روی آب

تشک بادی روی آب گربه ، تشک بادی روی آب سگ ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، تشک بادی روی آب چیپس ، تشک بادی روی آب استیکر ،  شناور بادی روی آب فلامینگو ، تشک بادی روی آب رز قرمز ، شناور بادی روی آب اسب شاخدار ، تشک روی آب بادی هات داگ ، تشک بادی روی آب همبرگر ،  تشک بادی روی آب پیتزا ، تشک بادی روی آب قلب ، تشک بادی روی آب هندوانه ، تشک بادی روی آب توت فرنگی ، شناور بادی فرش روی آب ، شناور جزیره فلامینگو ، شناور جزیره اسب شاخدار ، شناور کالسکه پرنسس ، تشک روی آب بالشدار ، تشک روی آب طرح wave ، شناور ماتادور ، شناور بادی اردک ، شناور بادی طاووس ، تشک روی آب توری دار ، شناور روی آب قو ، شناور وال مشکی ، تشک روی آب پرتقال ، تشک روی آب آبنبات ، تشک روی آب بستنی قیفی ، تشک روی آب بستنی ، تشک روی آب شیبدار ، تشک موج سواری روی آب ، تشک بادی بالش دار اسپلش و ... از جمله تشک و شناور های روی آب اینتکس می باشند . 

خرید تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس از محصولاتی است که با خرید آن می توان در هر زمان و مکانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این مدل از تشک بادی به گونه ای تولید شده است که دارای رنگ ها و سایزهای مختلفی است و همین امر سبب شده تا تمام افراد بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این محصول نمایند. به واسطه برخورداری از وزن سبک و حجم کمی که این محصول داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده در سفر می باشد و همین امر سبب محبوبیت روز افزون آن شده است.

 کیفیت بالا تشک بادی اینتکس

کمپانی اینتکس به منظور تولید مدل های مختلفی از تشک بادی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا بتوان تشک بادی اینتکس را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد و از کیفیت قابل قبول این محصول، بهره مند گردید. تشک بادی اینتکس به گونه ای تولید شده است که تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند و همین امر موجب شده تا فروش این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه باشد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram