فروشگاه انواع محصولات اینتکس در ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه انواع محصولات اینتکس در ایران

محصولات اینتکس دارای انواع مختلفی می باشند که از طریق فروشگاه ایلی تویز در ایران به صورت مستقیم می توان برای خرید آن ها اقدام کرد. محصولات اینتکس به سبب تنوع بسیار گسترده ای که از ان برخوردار هستند، پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان می باشند. این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار وسیعی نیز می باشند و از همین جهت این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورند تا بتواند مطابق با نیاز و سلیقه برای خرید آن ها اقدام نمایند. این محصولات در انواع سایزها نیز تولید شده است و به همی جهت مناسب برای تمام گروه های سنی است.

انواع محصولات اینتکس

خرید محصولات اینتکس

محصولات اینتکس در سراسر جهان از طریق نمایندگی های این کمپانی در دسترس قرار گرفته است. شرکت اینتکس از بزرگ ترین و شناخته شده ترین کمپانی های تولید کننده محصولات بادی است که در کشور چین واقع شده است. این کمپانی سالانه تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای متعددی عرضه می نماید. نمایندگی های این شرکت محصولات را در بسته بندی های مناسب و با قیمت مقرون به صرفه دی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. از جمله نمایندگی های معتبر محصولات اینتکس در ایران نیز می توان به فروشگاه بزرگ ایلی تویز اشاره نمود. خرید مستقیم از این فروشگاه سبب می گردد تا مشتری از رضایت کامل برخوردار باشد و بتواند از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شود.

قیمت محصولات اینتکس

محصولات اینتکس از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و همین امر موجب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند به منظور خرید این محصولات اقدام نمایند. به واسطه قیمت مناسبی که محصولات این کمپانی از آن برخوردار است، سهم عمده و قابل ملاحظه ای از فروش به آن اختصاص داده است. می توان اشاره نمود که محصولات اینتکس دارای محبوبیت بسیار بالایی در میان سایر محصولات بادی موجود در بازار هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram