خرید انواع مبل بادی دو نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع مبل بادی دو نفره اینتکس

مبل بادی دو نفره اینتکس در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید شده است و به صورت خرید اینترنتی می توان آن را تهیه نمود. مبل بادی دو نفره به سبب برخورداری از تنوع بالایی که داراست، به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان مطابق با رنگ دکوراسیون ساختمان نیز به منظور خرید این محصول اقدام کرد. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های مبل بادی دو نفره اینتکس نیز آن است که این محصول از طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی برخوردار است و به همین جهت می توان به عنوان جایگزین مبل های چوبی و فلزی از آن استفاده کرد.

مبل بادی دو نفره

مزیت های مبل بادی دو نفره اینتکس

مبل بادی دو نفره اینتکس دارای مزیت های بسیار ویژه ای می باشد و از همین جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مزیت های مهم این محصول آن است که دارای استحکام بسیار بالایی است و به واسطه همین امر تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند. همچنین می توان اشاره نمود که وزن سبک و مناسب مبل بادی دو نفره اینتکس نیز این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به آسانی آن را جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های این محصول بادی نیز سهولت در استفاده از آن است، به این صورت که می توان با بهره گیری از پمپ های برقی آن را به آسانی باد کرد.

قیمت مناسب مبل بادی دو نفره اینتکس

مبل بادی دو نفره اینتکس دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. به واسطه برخوردار از این ویژگی فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است و همین امر سبب شده تا از آن بسیار بهره گرفته شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram