خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی کایاک intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی کایاک intex

قایق بادی کایاک intex به صورت خرید اینترنتی و آنلاین با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در دسترس قرار گرفته است. قایق بادی کایاک به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که از آن برخوردار می باشد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. این محصول بادی به واسطه داشتم این ویژگی سبب می گردد تا بتوان با خرید آن در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل آورد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

خرید قایق بادی

نمایندگی قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک را می توان از طریق نمایندگی عرضه شده کننده محصولات اینتکس تهیه کرد. شرکت اینتکس برای عرضه مستقیم محصولات خود در سراسر جهان از نمایندگی های متعددی برخوردار می باشد. در ایران نیز شرکت ایلی تویز نمایندگی این کمپانی بزرگ می باشد. این نمایندگی مدل و رنگ های مختلفی از قایق بادی کایاک را با قیمت مناسب و به صورت بسته بندی در دسترس قرار می دهد. خرید مستقیم از فروشگاه ایلی تویز این امکام را فراهم می آورد تا بتوان به محصول اصل دسترسی یافت.

کیفیت بالا قایق بادی کایاک

شرکت اینتکس به منظور تولید قایق بادی از بهترین مواد اولیه بهره گرفته است. به واسطه همین امر این محصول دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی است و همین جهت می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. به واسطه کیفیتی که مبل بادی از آن برخوردار می باشد، می توان در بازه زمانی طولانی از این محصول بهره مند گردید. می توان اشاره نمود که استحکام و مقاومت قایق بادی کایاک اینتکس این امکان را فراهم آورده است تا بتوان در تمام آب ها از این محصول استفاده نمود. این مدل از قایق بادی در برابر ضربه نیز دارای استحکام است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram