فروشگاه اینترنتی آنلاین قایق بادی مارینر 4 نفره ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی آنلاین قایق بادی مارینر 4 نفره ایلی تویز

قایق بادی مارنیز 4 نفره اینتکس را می توان به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق فروشگاه ایلی تویز خریداری نمود و از آن بهره مند شد. قایق بادی مارنیز به گونه ای طراحی شده است که می توان به آسانی و در بازه زمانی کوتاهی آن را با استفاده از پمپ های برقی باد نمود. این محصول در رنگ ها و سایزهای مختلفی طراحی و تولید شده است. به واسطه تنوعی که این محصول از آن برخوردار می باشد، تمام افراد می توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود برای خرید آن اقدام نمایند. این مدل از قایق به گونه ای تولید شده است که در آب های مختلف قابل استفاده می باشد.

قایق بادی 4 نفره

کیفیت بالا قایق بادی مارنیر 4 نفره

قایق بادی مارنیر 4 نفره از مدل قایق های بادی محسوب می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به واسطه کیفیتی که این محصول داراست، می توان در مدت زمان طولانی و بدون به وجود آمدن هیچ گونه مشکلی از این مدل قایق بهره مند گردید. قایق بادی مارنیر به واسطه استحکامی که از آن برخوردار می باشد، در برابر ضربه نیاز دارای مقاومت بالایی می باشد. این قایق از تحمل وزن بسیار بالایی نیز برخوردار است و به همین جهت می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد و از قایقرانی لذت برد.

ویژگی های قایق بادی مارنیر 4 نفره

قایق بادی مارنیر 4  نفره از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد. به سبب داشتن این ویژگی های منحصر به فرد، این محصول مورد توجه بسیاری از قایقران ها قرار گرفته است. از جمله ویژگی های قایق بادی مارنیر 4 نفره آن است که این محصول دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد و به همین جهت تمام افراد می توانند آن را تهیه نمایند. همچنین می توان اشاره نمود که این قایق به واسطه ساختاری که داراست، از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد و به همین علت می توان آن را به آسانی جا به جا کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram