لیست قیمت انواع استخر بادی عمق زیاد اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت انواع استخر بادی عمق زیاد اینتکس ایران

انواع مدل استخر بادی عمق زیاد اینتکس در انواع مدل و طرح های مختلف تولید شده است که لیست قیمت آن ها در ایران از طریق ایلی تویز ارائه شده است. استخر بادی عمق زیاد به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به عنوان بهترین جایگزین برای استخرهای بتونی به شمار آید. به واسطه طراحی که این محصول داراست، می توان آن را در شرایط و مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. این محصول به گونه ای است که با خرید و نصب آن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد. این مدل از استخر به سبب قیمت مناسبی که داراست، سهم عمده و قابل ملاحظه ای از فروش را به خود اختصاص داده است.

انواع استخر بادی

کیفیت بالا استخر بادی عمق زیاد اینتکس

استخر بادی عمق زیاد اینتکس با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است. به سبب کیفیتی که این محصول داراست، می توان در مدت زمان طولانی از آن بهره مند گردید. این محصول بادی به گونه ای است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید و در فضاهای باز نیز دارای استحکام است و از همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. استخر بادی عمق زیاد را می توان در ساختمان های مسکونی، باغات و ویلا ها مورد استفاده قرار داد.

خرید استخر بادی عمق زیاد اینتکس

استخر بادی عمق زیاد اینتکس از طریق فروشگاه ایلی تویز که نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس می باشد، در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصول در رنگ ها و سایزهای مختلفی ارائه شده است و به واسطه همین امر این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان مطابق با سلیقه و نیاز برای خرید آن اقدام کرد. خرید مستقیم استخر بادی عمق زیاد از نمایندگی سبب می گردد تا بتوان نوع اصلی آن را تهیه کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram