خرید آنلاین تشک بادی تختخواب شو اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید آنلاین تشک بادی تختخواب شو اینتکس در مشهد

تشک بادی تختخواب شو تولید شده توسط شرکت اینتکس را می توان به صورت خرید آنلاین و با قیمت مناسبی در مشهد تهیه نمود. تشک بادی تختخواب شو از جمله محصولات بادی است که می توان با خرید آن از این محصول در شرایط مختلف و مکان های متعددی بهره مند گردید. این محصول بادی در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان با توجه به نیاز و سلیقه آن را تهیه کرد و از این محصول استفاده کرد. این مدل از تشک در میان سایر محصولات بادی از محبوبیت و فروش بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

تشک بادی تختخواب شو

ویژگی های تشک بادی تختخواب شو اینتکس

تشک بادی تختخواب شو اینتکس از ویژگی های بسیار خاصی برخوردار است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود. تولید کنندگان محصولات حفاظتی به منظور تولید این محصول از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته اند. به واسطه کیفیتی که تشک تختخواب شو از آن برخوردار می باشد، تمام افراد در گروه های سنی مختلف و با وزن های متفاوت می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. این مدل از تشک به گونه ای تولید شده است که می توان با بهره گیری از پمپ های بادی آن را باد نمود. همچنین می توان اشاره نمود که این تشک از وزن سبک و مناسبی برخوردار است و همین امر موجب شده تا بتوان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های متعددی از آن بهره مند گردید.

قیمت تشک بادی تختخواب شو

یکی از بهترین و منحصر به فردترین ویژگی های تشک بادی تختخواب شو آن است که این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی است. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان آن را در تعداد متعددی خریداری کرد و از این طریق نیاز به استفاده از تشک های معمولی را کاهش داد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف می باشد و به همین جهت از آن بسیار بهره گرفته می شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram