فروش آنلاین استخر بادی عمق زیاد اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش آنلاین استخر بادی عمق زیاد اینتکس در تهران

استخر بادی عمق زیاد اینتکس به صورت فروش آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز در تهران در دسترس قرار گرفته است. استخر بادی عمق زیاد اینتکس از جمله محصولات بادی است که مناسب برای بزرگسالان طراحی شده است. این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان در آن شنا نمود و از آن لذت برد. استخر بادی عمیق زیاد برای کودکان توصیه نمی گردد زیرا به علت عمق زیادی که داراست، امکان غرق شدن در آن بسیار بالاست. این استخر را می توان در رنگ ها و سایزهای مختلفی با توجه به شرایط و همچنین فضای در دسترس سفارش داد و از آن بهره مند گردید.

فروش استخر بادی

استخر بادی عمق زیاد اینتکس باکیفیت

استخر بادی عمق زیاد اینتکس با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است. به سبب کیفیت بالایی که این محصول داراست، می توان با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا بتوان این محصول را به عنوان بهترین و مناسب ترین جایگزین برای استخر های بتونی مورد استفاده قرار داد. این مدل از استخر به واسطه کیفیت بالایی که از آن برخوردار می باشد، حتی در فضاهای باز نیز قابل استفاده می باشد.

استخر بادی عمیق زیاد اینتکس قیمت مناسب

استخر بادی عمیق زیاد اینتکس از جمله محصولات بادی است که با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای به بازار عرضه شده است. به سبب قیمت مناسبی که این محصول از آن برخوردار می باشد، سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص داده است. می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این محصول موجب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد و بسیاری از افراد به منظور خرید آن اقدام نمایند. با خرید این محصول می توان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram