فروشگاه اینترنتی مبل بادی فوتبالی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی مبل بادی فوتبالی

مبل بادی فوتبالی را می توان به صورت اینترنتی و باکیفیت بسیار بالایی از طریق فروشگاه محصولات بادی خریداری کرد و از آن بهره مند شد. مبل بادی فوتبالی از جمله محصولات بادی است که دارای طرفداران بی شماری می باشد. این محصول در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید شده است و به واسطه همین امر سبب می گردد تا تمام افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند. مبل بادی فوتبالی به گونه ای طراحی شده است که با خرید آن می توان موجب شیک و خاص تر شدن فضای داخلی ساختمان های مختلف گردید.

مبل بادی فوتبالی

کیفیت بالا مبل بادی فوتبالی

مبل بادی فوتبالی که توسط شرکت اینتکس تولید شده است، دارای کیفیت بسیار بالایی است. کیفیت منحصر به فرد محصولات بادی اینتکس به سبب آن است که این شرکت به منظور تولید محصولات خود از بهترین نوع از مواد اولیه بهره گرفته است. به واسطه کیفیتی که این محصول داراست، می توان با اطمینان خاطر به منظور خرید آن اقدام نمود و در بازه زمانی طولانی از آن بهره مند گردید. کیفیت بالای مبل بادی فوتبالی موجب شده تا افراد حتی با وزن های بالا نیز بتوانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

قیمت مناسب مبل بادی فوتبالی

مبل بادی فوتبالی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص دهد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، این امکان برای مصرف کنندگان فراهم آورده شده است تا بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند. مبل بادی فوتبالی برای تمام افرداد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد. نکته قابل توجه آن است که قیمت مناسب این محصول موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای در بازار همراه باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram