فروشگاه اینترنتی بهترین قایق بادی تفریحی اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی بهترین قایق بادی تفریحی اینتکس در تهران

قایق بادی تفریحی اینتکس را می توان به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه محصولات بادی در تهران تهیه کرد و از آن بهره مند گردید. قایق بادی تفریحی یکی از محصولات بادی است که از آن بسیار استفاده می شود. این محصول به واسطه کیفیت و استحکامی که از آن برخوردار می باشد، در شرایط مختلفی قابل استفاده می باشد. این مدل از قایق بهترین و مناسب ترین برای مصارف خانوادگی است و به همین جهت فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. قایق بادی تفریحی را می توان در مدل و رنگ های مختلفی مطابق با نیاز و سلیقه سفارش داد و از آن بهره مند گردید.

قایق بادی تفریحی اینتکس

قایق بادی تفریحی اینتکس قیمت مناسب

یکی از بهترین مزیت های قایق بادی تفریحی اینتکس نسبت به سایر محصولات بادی آن است که این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا این محصول بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور جایگزین نمودن قایق های معمولی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این مدل از قایق سبب شده تا بتوان با خرید آن در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد.

خرید قایق بادی تفریحی اینتکس

قایق بادی تفریحی اینتکس از محصولاتی است که به صورت خرید مستقیم در دسترس قرار گرفته است. این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد و از مزیت های منحصر به فردی که داراست، بهره مند گردید. این محصول به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد می گردد و همین امر موجب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. با خرید این قایق می توان اوقات بسیار مفرحی و منصر به فردی را برای تمام اعضای خانوادها به ارمغان آورد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram