خرید اینترنتی انواع تشک بادی تک نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی انواع تشک بادی تک نفره اینتکس

فرصت خرید اینترنتی بهترین تشک های بادی تک نفره و دو نفره برند اینتکس توسط این نمایندگی رسمی فراهم شده است.

تشک بادی های تک نفره و دو نفره برند اینتکس را می توان جزو محصولات پزشکی به حساب آورد. انواع تشک های بادی اینتکس در این نمایندگی موجود می باشند و می توان آنها را به وسیله خرید اینترنتی تهیه نمود. این تشک ها به خاطر قیمت مناسب و کم حجم بودن، از وسایل مطلوب زندگی مدرن هستند که تجربه دلپذیری از خواب راحت را به مصرف کننده هدیه می دهند. جنس آنها از پی وی سی مقاوم و محکم است و با حجم کم و وزن سبکی که دارند، برای همه افراد و در همه مکان ها مثل منزل یا محل کار یا سفر، مناسب هستند. از این تشک ها می توان به عنوان تشک دائم یا موقت استفاده نمود.

تشک بادی اینتکس طبی باکیفیت

تشک های طبی بادی اینتکس از بهترین نمونه های محصولات پزشکی و طبی هستند. این تشک ها به خاطر مواد درجه یک استفاده شده برای تولیدشان، در برابر انواع صدمات فیزیکی و فشار های محیط، از خود استقامت بالایی نشان می دهند. حتی در صورت سوراخ شدن تشک، تعمیر آن با چسب ممکن است. طراحی طبی و تخصصی این محصولات سبب می شود که بدن روی آن به درستی قرار بگیرد و ستون فقرات فرد نیز در حالت استراحت و صحیح خود باشد. علاوه بر این خصوصیات، تشک بادی اینتکس وزن سنگینی ندارد و می توان به راحتی از آنها استفاده نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram