فروش اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی اینتکس

تشک های بادی یک نفره و دو نفره طبی و تخصصی اینتکس بهترین وسایل برای تسکین درد های ستون فقراتند که توسط این مرکز و به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

تشک بادی دو نفره اینتکس می تواند در مکان های مختلفی مثل محل کار یا مسافرت و یا در باغ و ویلا و منزل، مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مختلفی از این تشک ها وجود دارند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می شوند. تشک های اینتکس به صورت تخصصی و طبی و دقیقا مطابق با فرم ستون فقرات طراحی می شوند و توسط این فروشگاه اینترنتی به صورت اورجینال به فروش می رسند. از آنجا که نمونه های تقلبی از محصولات اینتکس در بازار به وفور یافت می شود، نیاز است تا خرید آنها از نمایندگی های معتبر این برند صورت گیرد.

انواع تشک بادی طبی اینتکس

علت مورد توجه بودن برند اینتکس در این سالها، تخصصی بودن طراحی محصولات این شرکت و کیفیت بالای بدنه های آنها است. تشک بادی های اینتکس را می توان جهت بهبود دردهای دیسک و آرتروز در گردن و کمر استفاده کرد. این تشک ها از طرفی، وزن سبکی دارند که کار حمل و نقل آنها را راحت تر کرده است و از طرف یگر به سرعت از باد پر و خالی می شوند. از دیگر مزیت های این محصول می توان به رویه ضد عرق آن اشاره کرد که همین موضوع این تشک ها را از دیگر محصولات مشابهشان در بازار متمایز می کند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram