نمایندگی فروش بهترین استخر بادی بزرگ خانوادگی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش بهترین استخر بادی بزرگ خانوادگی ارزان

انواع استخر های بادی بزرگ و خانوادگی از بهترین وارزان ترین تفریحات روز های گرم سال هستند که می توان آنها را از این نمایندگی فروش تهیه نمود.

استخر های بادی بزرگ خانوادگی برند اینتکس با انواع عمق های کم یا زیاد و در ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شوند و در این نمایندگی به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسد. استخر های بادی اینتکس را می توان در انواع مکان ها مانند حیاط منزل یا باغ ها و ویلا ها و حتی در مسافرت استفاده نمود. ابعاد این استخر ها به گونه ای است که برای همه افراد خانواده با تمام سنین مختلف مناسبند. از آنجا که محصولات بادی اینتکس در انواع تقلبی و کپی نیز در بازار دیده می شوند، نیاز است تا تهیه آنها از طریق نمایندگی های رسمی صورت گیرد.

استخر بادی با کیفیت بزرگسالان

آفتاب فصل های گرم در کشورهایی با فضای گرم و خشک مثل کشور ما، سوزان است و آبتنی کردن در این آب و هوا از تفریحات دلچسب و پر طرفدار تابستانه به شمار می رود. استخر های بادی خانگی اینتکس ابعاد مختلف و طراحی های گوناگونی دارند و می توان آنها را با توجه به مساحت فضای مورد نظر انتخاب کرد. از مزیت های استخر های اینتکس این است که سریعا از باد پر و خالی می شوند و وزن سبکی دارند. از طرفی به این خاطر که محصولات اینتکس در مقابل صدمات و فشار های مکانیکی مقاومت زیادی نشان می دهند، از متوسط عمر بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردارند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram