خرید اینترنتی آنلاین استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس در مشهد

استخر های بادی بزرگ خانوادگی اینتکس را می توان از طریق خرید اینترنتی از این مرکز آنلاین در مشهد تهیه نمود و از آنها در فصل های گرم سال بعنوان یک تفریح عالی استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی ایلی تویز نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس در ایران است و به خریداران کمک می کند تا این محصولات را با کیفیت اصلی و اورجینال و به صورت آنلاین تهیه کنند. شرکت بزرگ اینتکس با ارئه مجموعه ای متنوع و بزرگ از استخر های بادی خانوادگی، کار انتخاب یک گزینه مناسب برای هر خانواده ای را راحت کرده است. بدنه مقاوم محصولات اینتکس که از پی وی سی چند لایه تهیه می شود، این امکان را فراهم آورده تا متوسط طول عمر این استخرها نسبت به سایر محصولات مشابه بالاتر باشد.

استخر بادی خانوادگی باکیفیت

انواع استخر های بادی اینتکس با مدل های گوناگون در این فروشگاه ارائه می شوند. کیفیت بالای محصولات اینتکس در کنار قیمت مناسبشان آنها را به گزینه های مطلوبی برای خرید تبدیل کرده است. این استخر ها با ابعاد بزرگ و وزن سبک و راحتی استفاده، موجبات آسایش خانواده را فراهم کرده و به آنها اجازه می دهد تا در کنار یکدیگر از آبتنی کردن در یک روز گرم تابستانی لذت ببرند.در سال های اخیر و در فصول گرم سال، با توجه به امکانات تفریح خانوادگی محدود و اطلاع افراد از آلودگی آب و محیط استخرهای بیرون از خانه، اقبال عمومی از استخر های بادی خانوادگی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram